قالب های فارسی وردپرس 6

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 6

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

گل های گران ماشین عروس

 ماشین عروس 0 نظـــربه روز رسانی در: آگوست 17, 2016 تعداد بازدید: 4,907

گل آرایی ماشین عروس + ۵۵ عکس و ایده جدید

 [تعداد: 401    میانگین: 2.3/5]

نکات طلایی گل آرایی ماشین عروس + عکس جدید

رویای دختر بچه از قدیم کالسکه ای با اسب های سفید بوده است ولی امروزه این رویا تبدیل به ماشین های عروس رنگارنگ و گل زده شده است.


 


در این میان برخی برای شب عروسی خود به دنبال ماشین های گران قیمت و مدرن مانند لیموزین و لامبورگینی هستند و با کرایه کردن این ماشین ها سعی دارند روز عروسی خود را باشکوه برگزار کنند.


 


برخی دیگر، به دنبال ماشین های کلاسیک و قدیمی هستند که می توان در برخی موسسات کرایه ماشین عروس آنها را برای روز عروسی در اختیارگرفت.


 


اما، می بایست در انتخاب ماشین عروس و گل آرایی آن برخی نکات را مد نظر بگیرید تا استرس شما در هنگام عروسی تان زیاد نشود و این شب تکرار نشدنی را با مشکل روبرو نکنید.


 


اگر قصد کرایه ی ساعتی دارید، حتما یک زمان اضافی نیز در کرایه ی آن در نظر بگیرید و فکر بدقولی های میهمانان، عکاس، آرایشگر و حتی ترافیک را بکنید تا برای تحویل آن اضطراب نداشته باشید.


 


در صورتی که می خواهید یک اتومبیل قدیمی و عتیقه را سفارش دهید، حتما فکر خراب شدن آن را بکنید، بسیار پیش آمده که ماشین عروس گل زده را با جرثقیل به تعمیرگاه برده اند.


 


در صورتی که برای اجاره ی این ماشین ها اصرار دارید، حداقل بهتر است راننده ی مخصوص خود اتومبیل را نیز با خودتان ببرید، تا اگر مشکلی برای ماشین پیش آمد او با زیر و بم ماشین آشنا باشد و بتواند کمک تان کند.


 


اگر از آن دسته عروس و دامادهایی هستید که حساب جیب تان را دارید، بهتر است از ماشین خودتان استفاده کرده، و یا اگر وسیله نقلیه ندارید، می توانید ماشین بستگان نزدیک تان را برای یک شب به امانت بگیرید.


 


 


 


هزینه ی کرایه ماشین عروس

ماشین های عروس اگر امروزی بوده و بنز و BMW باشند، حدودا از شبی 500-400 هزارتومان شروع میشود .برخلاف تصور خیلیها که ماشین های کلاسیک و قدیمی را بیشتر دوست دارند، باید اضافه کرد که قیمت این ماشینها خیلی بالاتر است.


 


البته موسسات خدماتی مجالس خودشان تزئین ماشین را هم قبول میکنند، که در آن صورت باید چیزی حدود 600 هزار تومان به بالا در نظر گرفت. این قیمت هایی است که خدمات مجالسی ها می گیرند


 


.


 


چقدر هزینه برای تزئین ماشین عروس؟

تزئین کردن ماشین عروس بستگی به فصل و مناسبت و محله گل فروشی دارد.


 


گل، گل است و شمال و جنوب تهرانش فرق نمی کند.


 


این که گل فروش با سلیقه باشد، مسئله ای بسیار مهم است و ربطی هم به هیچ جای ایران ندارد البته گل فروشی های معروف و شمال شهری طبعا پول بیشتری دریافت می کنند.


 


در اعیاد و مناسبت می شود.


 


در نتیجه تعرفه تزئین ماشین عروس ها فرق می کند و قیمت بالاتر می رود.  قیمت اجاره ماشین عروس، از 50-40 هزار تومان شروع می شود تا دو میلیون تومان.


 


تزئین ماشین عروس، کاملا سلیقه ایست و به راحتی می توان هزینه اش را پایین آورد.قیمت متوسطی که آرایی ماشین عروس می پردازند، چیزی حدود 300 تا 400 هزار تومان است.


 


اگر درفصل تابستان ازدواج می کنید، زحمت گل زدن به ماشین را به خودتان ندهید و بیهوده برای آن هزینه نکنید، زیرا گل ها در درجه دمای فصل تابستان در مدت نیم ساعت پلاسیده می شوند و گل های پلاسیده و پژمرده اصلا ظاهر زیبایی ندارند.


 


به جای آن می توانید با روبان و یا تور ماشین تان را تزئین کنید. کمی ابتکار به خرج دهید.


 


مثلا ماشین تان را با تور ماهیگیری و انواع صدف و ستاره ی دریایی تزئین کنید.


 


 


 


گل های گران ماشین عروس

ماشین عروس را به راحتی می توان با استفاده از گل های ارزان تر که زیبا هستند، با سلیقه شخصی تزئین کرد .


 


فقط در این کار، باید به هارمونی رنگ ها دقت داشته باشیم و اینکه گل ها را متناسب با رنگ ماشین انتخاب کنیم.


 


هر گلی درجه یک، دو و سه دارد . گل های هلندی و تایلندی معمولا گران قیمت هستند.


 


ارکیده، گران ترین گلی است که در تزئین ماشین های عروس به کار می رود، که از شاخه ای 3-4 هزار تومان شروع می شود تا 35 هزار تومان.


 


اکثر عروس و دامادها برای تک بودن تزئین ماشین شان گل ارکیده را انتخاب می کنند.


 


رنگ بندی گل ماشین عروس

اگر می خواهید ماشین عروس تان کار دست خود تان باشد (یعنی با سلیقه عروس و داماد باشد)، باید به این نکته توجه داشته باشید که چه رنگ هایی را کنار هم می گذارید گاهی نگاهی به فصل هم می تواند ایده ای به شما بدهد.


 


هارمونی رنگ ها را بشناسید.


 


تزیین ماشین عروسی باید با تزئین ماشین نامزدی فرق داشته باشد.


 


می توان برای مراسم نامزدی که مراسمی خودمانی تر و ساده تر است، از تزئین های تور و پاپیون استفاده کرد که خیلی هم زیبا هستند.


 


در میان این تزئین ها هم می توان از گوی های رنگی براق یا گل به تعداد کم استفاده کرد .


 


معمولا بهترین رنگ برای ماشین عروس سفید است.


 


زیرا تم عروسی اغلب سفید است و رنگ سفید سمبل عروس است.


 


 


سفارش گل ماشین عروس

 


هنگام سفارش گل برای ماشین تان، توجه داشته باشید که، جلوه ی بیش تر رنگ ماشین و رنگ گل ها باید با هم متضاد باشند.


 


مثلا اگر رنگ ماشین سفید است، گل سفید روی آن نزنید. بلکه انواع گل های رنگی بر روی آن، جلوه ی بیش تری خواهند داشت.

 

اگر ماشین تان دودی است؛ بهتر است از گل هایی با رنگ های ملایم و روشن مثل صورتی یا سفید استفاده کنید .

 

اگر ماشین تان نقره ای است، گل هایی با رنگ زرشکی، قرمز و جلوه ی دیگری به آن می دهد.


هدایای تبلیغاتی چیست و چه تأثیری بر تبلیغات دارد

هدیه تبلیغاتی کالاهایی هستند که عمدتاً بر روی آنها لوگو یا شعار قرار می‌گیرد. این هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه‌ها و کنفرانس اهدا می‌شوند تا نام یک شرکت یا سازمان، برند یا یک اتفاق خاص را در میان مخاطبان ترویج کنند. هدایای تبلیغاتی بزرگترین و عالیترین راه برای ایجاد یک تصویر اولیه و پایدار از توانایی های شما در ذهن کاربران و مشتریان شما است. در مقابل روشهای دیگر تبلیغات اثرگذاری و ماندگاری بیشتری دارند و حقیقت این است که پیداکردن مشتری جدید و افزایش فروش راه ساده ای برای هیچ کمپانی نیست. قبول کنید که همه ما عاشق دریافت هدیه هستیم. تخفیف و هدایایی که دریافت می کنیم، حال مان را خوش می کند. همین حس است که بازاریابان را به سمت تهیه و تدارک هدایای تبلیغاتی می برد. آنها از احساس ما نسبت به هدایای تبلیغاتی بهره میبرند و کاری می کنند که بیشتر درباره محصول و برندشان صحبت کنیم. وقتی شرکت های مختلف برای نخستین بار محصولی تازه را روانه بازار می کنند، معمولا نمونه هایی از محصول را به طور رایگان در اختیار مشتریان قرار می دهند. فرقی نمی کند که این محصول جدید پیتزا باشد یا عطر؛ این ایده برای تمام محصولات مصرفی اجرایی است.

پس این فکر بازاریابان در اهدای تبلیغات قبل از فروش بسیار هوشمندانه است. شرکت ها معمولا هدایای تبلیغاتی شان را در اختیار مشتریانی که هدف گذاری کرده اند، قرار می دهند. این مشتریان در فروشگاه های مقصد و مورد نظر بازاریابان مشغول به خرید هستند و با اهدای نمونه رایگان و سایر انواع هدایای تبلیغاتی با محصولات آشنا می شوند.

هدایای تبلیغاتی چه کمکی میکنند؟
– به کمک هدایای تبلیغاتی می توان با مخاطبان و مشتریان ارتباط برقرار کرد و برای ادامه ارتباط و روی آنها حساب کرد.
– هدایای تبلیغاتی در عین حال که روشی بسیار مؤثر در جذب مخاطب هستند، هزینه اندکی دارند و مدیریت فرآیند پیشبرد اقدامات بازاریابی لازم برای آنها بسیار ساده و قابل پیش بینی است.
– هدایای تبلیغاتی باعث می شوند حول و حوش محصول تان هیجان و تبلیغات صورت بگیرد. مخاطب از آن به هیجان می آید و بر سر زبان ها می افتید.
– علاوه بر جذب مخاطبان، هدایای تبلیغاتی می توانند روش مناسبی برای قدردانی از مشتریان باشد.
– برخلاف سایر روش های تبلیغاتی و بازاریابی، ساختار این نوع بازاریابی در فروش بسیار ساده است و لزومی به صرف وقت و دانش ویژه ای ندارد.
– همه از دریافت هدیه تبلیغاتی و جایزه و از آن مهم تر برنده شدن در قرعه کشی و… لذت می برند. پس با اهدای جوایز و برگزاری قرعه کشی ها می توانید نقش مهمی در ایجاد جاذبه میان مخاطبان تان داشته باشید.
– با دادن هدایای تبلیغاتی میان مشتریان تان حرف و ارتباطی مشترک ایجاد خواهید کرد و آنها را به هم پیوند می دهید. با این کار شبکه تعاملات شما با مشتریان بزرگ و بزرگ تر خواهد شد.

مزایای استفاده از هدیه های تبلیغی:
افزایش به رسمیت شناختن نام تجاری شرکت و مطرح شدن برند شما در بین مردم
توسعه کسب و کار شما با هزینه کم
تاثیر پایدار گذاشتن بر روی کاربران
جایگزینی به جای کارت های تبلیغاتی
استفاده از یک هدیه و تبلیغ فیزیکی و تاثیر گذار تر
مهیا کردن زمینه بازاریابی قدرتمند تر

تبلیغات متناسب با رنج مخاطبان:
اگر به دنبال جذب مخاطبان در رده های بالا مانند: مدیران هستید، باید از هدیه تبلیغاتی کلاسیک مانند: کیف اداری تبلیغاتی، کیف پول تبلیغاتی، ست چرم تبلیغاتی استفاده نمایید و برند خود را روی آن ثبت کنید.
اگر مشتریان شما کارمندان سازمانی هستند می توانید از هدیه تبلیغاتی در سطح معمولی مانند:
1 -آفتابگیر تبلیغاتی
2 – لیوان تبلیغاتی
3 – جعبه ابزار تبلیغاتی
4 – خودکار تبلیغاتی
5 – فلش مموری تبلیغاتی
6 – سررسید و جلد سررسید تبلیغاتی
7 – جلد مدارک تبلیغاتی
8 – دفترچه یادداشت تبلیغاتی
استفاده نمایید .

اگر به دنبال جذب مخاطبین جوان و نوجوان هستید می توانید از هدیه تبلیغاتی جوان پسند مانند: دستبند سیلیکونی تبلیغاتی ، فلش مموری تبلیغاتی استفاده نمایید.

منبع:

جا کارتی مدل VIP

نقد و بررسی اجمالی

شاید شما هم از آن دسته افراد باشید که تعداد زیادی کارت بانکی را در جیب خود حمل میکنید . به هر حال وضعیت به نحوی است که به ناچار باید این کار را انجام دهیم اما اگر وسیله ای باشد که این همه کارت را در خود جای دهد و دسترسی به هر کارت را ساده کند خیلی بهتر خواهد بود. جاکارتی ، کارت بانک یا جای کارت vip wallet این مشکل را برای همه حل کرده است. وی آی پی والت کیفی است از جنس پی وی سی با طراحی هوشمندانه که 6 کارت را میتواند در خود جا دهد. برای هر محفظه کارت یک دکمه یا کلید تعبیه شده است . با فشار دادن دکمه کیف، کارت مربوطه بیرون آمده و قابل استفاده خواهد بود. جا کارتی وی آی پی والت از بهترین متریال ساخته شده است . لیبل های مختلفی که آرم بانکها روی آن چاپ شده در داخل بسته موجود است که بسته به نیاز میتوانید لیبل ها را روی کلید ها بچسبانید.


 منبع:

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive USB Type-C ظرفیت 32 گیگابایت

فلش‌مموری  «سن‌دیسک» مدل «Ultra Dual Drive USB Type-C» با دو درگاه USB3.1 و USB Type-C به رایانه و تلفن‌همراه شما متصل می‌شود و شما را در ذخیره‌سازی اطلاعات مهمتان همراهی می‌کند. در قسمت میانی این فلش‌مموری یک اهرم کشویی برای سوییچ‌کردن بین دو رابط آن مشاهده می‌شود. برای اتصال Ultra Dual Drive USB Type-c به کامپیوتر کافی است که از درگاه USB3.1 آن استفاده کرد و برای اتصال فلش‌مموری به تلفن‌همراه یا تبلت باید از درگاه USB Type-C بهره برد. البته باید به این نکته اشاره کرد که برای استفاده از Ultra Dual Drive USB Type-c در تلفن‌همراه حتما باید درگاه USB Type-C در تلفن‌همراه هوشمندتان پشتیبانی شود. درگاه USB3.1  می‌تواند تا دو برابر درگاه‌های USB3.0 به انتقال اطلاعات بپردازد. سرعت انتقال داده‌ای که شرکت سن‌دیسک برای این محصول ارائه کرده، تا 130 مگابایت بر ثانیه است که سرعت بسیار بالایی برای فلش‌مموری‌ها به شمار می‌رود. اگر قصد تهیه‌ی یک فلش‌مموری برای انتقال و ذخیره‌سازی اطلاعات با سرعت زیاد را دارید، Ultra Dual Drive USB Type-c می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این فلش‌مموری دارای ظرفیت 32 گیگابایت است که برای کاربرانی که اطلاعات زیادی دارند، مناسب است. فلش‌مموری Ultra Dual Drive USB Type-c ابعاد و وزن بسیار کمی دارد که به کاربر این امکان را می‌دهد که همیشه آن ‌را به همراه داشته باشد. جنس بدنه‌ی این محصول ترکیبی از پلاستیک و فلز است که می‌تواند مقاومت خوبی از خود در برابر صدمات روزمره نشان دهد.


منبع:

https://elobel.com/flashmemory/custom-flashdrive/

فلش مموری دکتر مموری مدل DR6002 ظرفیت 16 گیگابایت

فلش‌مموری «مدل DR6002» شرکت «دکتر مموری» (ِDr Memory)، یک حافظه‌ی فلش است که از پورت USB 2.0 برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کند. این فلش‌مموری در سایز بسیار کوچکی تولید شده‌ است و می‌توان آن‌ را یک حافظه‌ی بندانگشتی نامید. چنین محصولی را می‌توان به‌راحتی درون جیب شلوار یا کیف حمل کرد و همواره به یک مکان ذخیره‌سازی با ابعاد کوچک دسترسی داشت. به دلیل ابعاد کوچک این فلش‌مموری می‌توان از آن در دستگاه‌هایی مثل تلویزیون یا سیستم‌صوتی که فضای زیادی در اطراف پورت‌هایشان ندارند، استفاده کرد. برای پورت USB فلش‌مموری، یک درپوش باکیفیت از جنس پلاستیک مشکی‌رنگ در نظر گرفته شده‌ است که از ورود گردوغبار به درون پورت جلوگیری می‌کند و مانع مسدودشدن راه ارتباطی پین‌های داخلی پورت USB می‌شود. این فلش در حجمهای 4-8-16-32-64 گیگ تولید گردیده که فعلا شرکت ظرفیتهای 8-16-32 گیگ را وارد نموده و برای فروش قرار داده است. مهم : خریداران محترم به دلیل کوچک بودن اندازه فلش مموری به شرکت دکتر مموری پیشنهاد دادیم تا ازچاپ لوگوی دکتر مموری روی ان صرف نظر نماید موقع خرید به این موضوع توجه داشته باشید . فلش مموری دکتر مموری یکی از معروفترین و پرفروشترین برندهای ساخت کشور چین میباشد که برای ساخت این فلش از چیپ اصلی (محل ذخیر هسازی اصلی فلش ) گرید A استفاده میشود با نرم افزار مخصوص تست چیپ فلش (ChipGenius 4.18.0203 ) قابل استخراج میباشد که تمامی چیپهای محصولات دکتر مموری سرعت بالا (High Speed ) بوده و این شرکت معتبر برای ساخت محصولات خود از چیپهای شرکتهای معتبر از جمله توشیبا و سیلیکون پاور و میکرون و ... استفاده مینماید که همه سرعت بالا و با کیفیت درجه A میباشند در ضمن تمامی محصولات شرکت دکتر مموری H2 Test میباشند یعنی ظرفیت واقعی و کیفیت تمامی فلش ها و مموریها قبل از فروش توسط شرکت عرضه کننده با نرم افزار h2 تست شده اند . موجودی : این فلش مموری به تعداد 1000 عدد موجود میباشد

منبع: