مردم عاشق خاص بودن، اصالت و حسی هستند که با بهره گیری از هدایای تبلیغاتی نفیس به دست می آید.
قدردانی از مشتریان خاص، کارمندان ویژه و مدیران تاثیرگذار در کسب وکارمان و حفظ جایگاه و شأنیت آنها با یک هدیه تبلیغاتی نفیس به راحتی انجام شدنی است. هدیه نفیس یک هدیه منحصر به فرد و بیادماندنی است که نام و داستان برند شما را بطور باور نکردنی سالیان سال در ذهن و یاد مخاطبین ماندگار می کند.
مورد پرس و جو قرار گرفتن هدیه گیرنده از طرف اطرافیان و دهان به دهان شدن نام برند شما به عنوان هدیه دهنده، یک اتفاق بسیار فوقالعاده و اثرگذار در ارائه هدایای نفیس است که ما در این سالها تجربه کردهایم. این فرصت استثنایی را از دست ندهید.
شرکت های حرفه ای و آنها که آینده نگر هستند و قدر مشتریان VIP را می دانند، از فرصت ارائه هدایای تبلیغاتی نفیس به خوبی استفاده می کنند.
این مدل هدایای تبلیغاتی علاوه بر ذهن مشتری، قلب او را نیز به تسخیر برند شما در می آورد. به نوعی میتوان گفت که هدیه نفیس جایگاه ویژه و با ارزش مشتریان خاص را نشان می دهد.
فرصت دیده شدن و احساس خاص بودن را به عنوان ارزش افزوده به مشتریانتان با استفاده از هدایای نفیس ارائه دهید. همکاران ما در صدرا آمادگی کامل دارند که مجموعهای کامل از هدایای چشمگیر، مجلل و نفیس را به شما معرفی نمایند. همین حالا می توانید برای مشاهده نمونههای تضمین شده این هدایا با ما تماس بگیرید و از پیشنهادهای ویژه ما بهره مند شوید.
منبع:
طراحی UX (تجربه کاربر) به فرآیند برپایی محصولات، سیستم ها یا خدمات میگویند که تجربیات بخردانه و پیوسته با آن را برای کاربران فراهم می کند. این شامل طراحی کل فرایند پیدا و کامل کردن محصول، از دسته جنبه های نام تجاری، طراحی، قابلیت استفاده، و عملکرد است. وانگهی شامل جنبه های معنی دار و ارزشمند تعامل انسان و کامپیوتر و ازآنش محصول می باشد. UX معماری اطلاعات و نقشه سایت را مدیریت می کند.
به عنوان کسی که میخواهد این سلسله مطلب را اسپویل کند! ، تجربه کاربری طراحی کاربر محور می خواهم بگویم طراحی UI (رابط کاربر)، که ما در تقسیم بعدی بحث خواهیم کرد، جنبه مهمی از طراحی UX و یک ذیل گردآور از آن است. نظر به اینکه طراحی UX یک مجموعه مفصل ای است، بسیاری از مناطق دیگر را پوشش می دهد. معماری اطلاعات (IA) دومین جنبه ی پذیرفتنی و سایر طراحی UX است.
طراحی UX به چه دردی میخورد؟
طراحی UX به کاربران کمک می کند اهداف تعیین شده از کاربری محصول را به طور کامل سپریدن دهند. این تنها بر ایجاد محصولاتی که قابل استفاده هستند متمرکز نیست، بلکه جنبه های دیگری از تجربه کاربر را پوشش می دهد، از قبیل:
لذت بردن
بهره وری
حالت و مزاج
سرگرم کنندگی
و یک نکته
تا امروز، تجربه کاربری ای خوب محسوب میشود که مطابق با نیازهای ویژه کاربر در زمینه خاصی است که مخاطبان قصد از محصول بهرهگیری می کنند. طراحی UX کاربر محور است یعنی نوع کاربری گونه طراحی را تعریف می کند. به همین دلیل است که طراحی UX پویا است و به طور همیشگی با توجه به تغییر شرایط استفاده، تغییرات در سیستم های شخصی یا گویه بهرهگیری که در آن می توان یافت و ... تغییر میکند.
وظیفه اصلی طراحی UX این است که محصولاتی را برپایی کنیم که بتواند نیازهای خاص کاربر را برآورده کند، ولی قابلیت های پیش بینی کردنی را هم فراهم می کند.
درجریان رویداد کامپیوتکس ۲۰۱۹ که در شهر تایپه پایتخت تایوان برگزار میشود، کوالکام اعلام کرد که قصد دارد با همکاری لنوو، تکنولوژی 5G را با «پروژهی نامحدود» (Project Limitless) به لپتاپها بیاورد.
لپتاپ مذکور که در غرفهی کوالکام بهنمایش گذاشته شده است، از پلتفرم اسنپدراگون 8cx این شرکت که به مودمهای 5G x55 مجهز هستند استفاده میکند. پردازندههای سری 8cx اسنپدراگون، اولین پردازندههای ۷ نانومتری جهان خواهند بود که تکنولوژی 5G را با خود به کامپیوترهای شخصی خواهند آورد. جانسون ژیا، نایبرئیس بخش کسبوکار کامپیوترهای شخصی لنوو در مصاحبه با وبسایت تکرادار دربارهی پروژهی مشترک با کوالکام میگوید:
لپتاپهای 5G لنوو که برمبنای پلتفرم اسنپدراگون 8cx ساخته خواهند شد، عملکرد فوقالعاده، عمر باتری بالا و تأخیر (latency) فوقالعاده کمی خواهند داشت و از این جهت باعث انقلابی در فعالیتهای کاری و گیمینگ کاربران خواهند شد.
ازآنجایی که هیچکدام از دو شرکت هنوز جزئیات بیشتری دربارهی این محصول ارائه ندادهاند، بهنظر میرسد که احتمالا مشخصات و طراحی آن نهایی نشده باشد. اما آنچه تابهاینجا از ظواهر محصول بهنمایشگذاشتهشده مشخص است، پروژهی لیمیتلس احتمالا متعلق به خانوادهی لپتاپهای ۲در۱ (تبدیل شونده) یوگا خواهد بود. باتوجه به اطلاعاتی که کوالکام در اختیار وبسایت تامز هاردور قرار داده است، طراحی لپتاپ تا زمان عرضهی آن ممکن است دستخوش تغییر شود.
کوالکام برای نشاندادن قابلیتهای لپتاپ لنوو، ویدیویی را ازطریق یوتیوب و بدون استفاده از وای-فای در غرفهی خود بهنمایش گذاشته است. ازآنجایی که شهر تایپه هنوز به شبکههای نسل پنجمی مجهز نشده است، کوالکام برای نمایش قابلیتهای لپتاپ به بازدیدکنندگان، از دستگاهی که سیگنال 5G را در طیف ۳ تا ۶ گیگاهرتزی تولید میکند، در غرفهی خود استفاده کرده است. درست همانند دیگر دستگاههای ردهبالای مجهز به پردازندههای ARM وویندوز 10، کوالکام وعدهی عمر باتری چندروزه در شرایط استفادهی عادی روزمره داده است.
پخش ویدئو از یوتیوب بدون استفاده از وای-فای تنها با استفاده از اینترنت 5G
برای استفاده از مزایای 5G در این لپتاپ باید مدتی منتظر ماند؛ چراکه هنوز پوشش شبکهی 5G در سطح جهان بسیار محدود است. بهعنوان مثال، درحالحاضر در آمریکا، تنها دو شهر مینیاپولیس و شیکاگو به اینترنت 5G دسترسی دارند.
علاوهبر پروژهی لیمیتلس، کوالکام یک دستگاه سفیدرنگ دیگر را نیز بهعنوان نمونهی «طراحی مرجع» از «لپتاپهای ۲در۱ مجهز به 5G برمبنای پردازندههای 8CX» در غرفهی خود بهنمایش گذاشته است. انتظار میرود لپتاپ جدید لنوو (که هنوز حتی نامی هم برای آن درنظر گرفته نشده است) سال آیندهی میلادی بهصورت رسمی وارد بازارهای جهانی شود.
ریزر را عموما با محصولات گیمینگ و نام تجاری بلید در لپتاپهایش میشناسیم؛ حال این شرکت در تایوان و در جریان نمایشگاه کامپیوتس از دو لپتاپ ورکاستیشن قدرتمند با نامهای ریزر بلید ۱۵ استودیو ادیشن و ریزر بلید پرو ۱۷ اینچ استودیو ادیشن رونمایی کرده است. این لپتاپهای حرفهای به همان شاسیهای سیانسی شدهی آشنا و کلاسیک ریزر، سختافزار جدید، نمایشگر جدید و رنگ زیبای سفید روانهی بازار خواهند شد.
ریزر بلید ۱۵ استودیو ادیشن نمایشگری با رزولوشن UHD و لمسی با پنل اولد را به کاربران حرفهای ارائه میدهد؛ اینلپتاپ برای پوشش نیازهای کاربران خاص خود با ۳۲ گیگابایت حافظهی رم و یک ترابایت حافظهی SSD از نوع NVMe روانهی بازار میشود. مدل ۱۵ اینچی به پردازندهی قدرتمند و ۶ هستهای اینتل Core i7-9750H با ۱۲ ترد پردازشی مجهز شده است؛ فرکانس این پردازنده در محدودهی ۲.۶ تا ۴.۵ گیگاهرتز متغیر خواهد بود.
اما در بحث گرافیک شاهد استفاده از تراشههای جدید و حرفهای انویدیا موسوم به Quadro RTX 5000 هستیم که به کمک درایورهای استودیوی انویدیا نیازهای کاربران حرفهای را برطرف خواهد کرد؛ این درایورهای که پیش از این بیشتر با نام «Creator Ready» شناخته میشدند، برای کار با نرمافزارهای حرفهای مانند Cinema 4D و محصولات ادوبی بهینه شدهاند.
ریزر در جریان کامپیوتکس از نسخهی ۱۷ اینچی این لپتاپ قدرتمند نیز رونمایی کرده است؛ ریزر این نسخه را با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن UHD بهروزرسانی کرده است. این نسخه علاوهبر استفاده از Quadro RTX 5000 به پردازندهی قدرتمندتر اینتل Core i9-9880H تجهیز شده؛ این پردازنده ۸ هستهای دارای ۱۶ ترد پردازشی بوده و فرکانس آن بین ۲.۳ تا ۴.۸ گیگاهرتز متغیر است.
پارامتر / مدل | ریزر بلید ۱۵ استودیو ادیشن | ریزر بلید پرو ۱۷ استودیو ادیشن |
---|---|---|
نمایشگر | ۱۵.۴ اینچ اولد UHD، لمسی | ۱۷.۳ اینچ UHD |
پردازندهی مرکزی | اینتل Core i7-9750H ۲.۶ تا ۴.۵ گیگاهرتز | اینتل Core i9-9880H ۲.۳ تا ۴.۸ گیگاهرتز |
پردازندهی گرافیکی | انویدیا Quadro RTX 5000 | انویدیا Quadro RTX 5000 |
حافظهی رم | ۳۲ گیگابایت | ۳۲ گیگابایت |
حافظهی ذخیرهسازی | ۱ ترابایت ترابایت SSD | ۱ ترابایت ترابایت SSD |
باتری | نامعلوم | نامعلوم |
پورتها | نامعلوم | نامعلوم |
ابعاد | نامعلوم | نامعلوم |
وزن | نامعلوم | نامعلوم |
هر دو لپتاپ معرفیشده از پردازندههای گرافیکی مجزای ریزر موسوم به Core X بهره میبرند که توسط رابط تاندربولت ۳ به لپتاپ متصل میشود؛ با متصل شدن کارت گرافیک خارجی به این باکسهای ۳۰۰ دلاری ریزر بلیدهای جدید طیف گستردهتری از کاربریها را پوشش خواهند داد. متاسفانه هنوز زمان و قیمت دقیق عرضهی این دو محصول به بازار توسط ریزر اعلام نشده است اما میتوان پایان سال منتظر این محصولات حرفهای بود.
نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۹ همواره برای ایسوس بهدلیل برگزاری در کشور مادرش از اهمیت ویژهای برخوردار بوده است. حال این شرکت به مناسبت تولد ۳۰ سالگی خود درکنار نسخهی محدود «ZenBook Edition 30» سهلپتاپ ذنبوک پرو ۱۳، ذنبوک پرو ۱۴ و ذنبوک پرو ۱۵ را با نسل دوم اسکرینپد معرفی کرده است. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضهی این لپتاپها اعلام نشده است.
طراحی سه لپتاپ مذکور تغییر زیادی نسبت به گذشته نکرده است؛ هنوز هم لولاهای «ErgoLift»، نمایشگرهایی با حاشیهی اندک موسوم به NanoEdge، بافت دایرهای برسخوردهی در و ترکیب رنگهای سرمهای و طلایی مولفههای اصلی طراحی ذنبوک پروهای ایسوس هستند. نسخهی مربوطبه تولد ۳۰ سالگی ایسوس با چرم دستساز مزین شده است.
ایسوس همچنان به استفاده از اسکرینپد (نمایشگری که نقش ترکپد را ایفا میکند) ادامه میدهد و حالا این بخش برای پردازشهای خود از واحد گرافیکی تجمعی بهجای واحد گرافیکی مستقل دستگاه استفاده میکند؛ به ادعای ایسوس، این کار باعث افزایش ۲.۵ برابر ماندگاری شارژ شده است. اسکرینپد جدید حالا رزولوشنی معادل ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد. کاربران قادر به افزودن تمام اپلکیشنها به این بخش هستند و دیگر خبری از محدودیت گذشته در آن نیست؛ پیش از این تنها برخی اپلکیشنهای خاص قابل اجرا بودند. اسپاتیفای در زمان عرضه یکی از اپلیکیشنهای سازگار با ScreenPad خواهد بود و رابط کاربری آن برای چنین نمایشگری بهینه شده است.
تمام لپتاپهای جدید به پردازندههای نسل هشتمی مجهز شدهاند و کاربر میتواند مدلهای با پردازندهی Core i7 و ۱۶ گیگابایت حافظهی رم نیز سفارش دهد. دو نسخهی ۱۳ و ۱۴ اینچی با واحد گرافیکی GeForce MX250 ساخت انویدیا و نسخهی ۱۵ اینچی نیز بهعنوان نسخهی قدرتمندتر به GTX 1650 مجهز شده است. در ادامه میتوانید مشخصات فنی این چهار لپتاپ را درکنار یکدیگر مشاهده کنید:
دو نسخهی ۱۳ و ۱۴ اینچی با نمایشگرهای FHD روانهی بازار میشوند ولی علاقهمندان در نسخهی ۱۵ اینچی نیز قادر به سفارش مدلی با نمایشگر 4K خواهند بود. از نظر شارژدهی، باتری ۵۰ وات ساعتی مدلهای ۱۳ و ۱۴ اینچی به ادعای ایسوس حداقل ۱۴ ساعت شما را همراهی خواهد کرد. ذنبوک پرو ۱۵ اینچی نیز با باتری ۷۱ وات ساعتی خود ۱۷ ساعت شارژدهی میکند.
نسخهی چرمی و ویژهی ذنبوک نیز از نظر مشخصات فنی مشابه ذنبوک پرو ۱۳ اینچی خواهد بود. در طراحی آن، از چرم سفید ایتالیایی با رگههای طلایی بهره گرفته شده است. در پشتی دستگاه دیگر نشان ایسوس را نخواهد داشت و تنها حرف A روی آن نقش بسته است. این لپتاپ همراهبا یکسری از تجهیزات با طراحی مشابه سفید مانند ماوس و ماوسپد عرضه خواهد شد.