قالب های فارسی وردپرس 6

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 6

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

آرکتیک تراکس

پیکاپ Amarok AT35، در آغاز قرار بود به عنوان مدل آپشنال آماروک عرضه شود؛ ولی در پروژه ی مشترک  فولکس واگن با کمپانی تیونینگ Arctic Trucks،  از این نام برای وانت خود کاربرد کرد. قصد اصلی این پروژه ارائه ی تجربیات رانندگی زمستانی برای مشتریان اثناء عبور از نواحی سرد و یخ زده است. 



تیونر آف رود آرکتیک تراکس که پس از ارتقای تویوتا هایلوکس برای برنامه ی تاپ گیر نامدار شد، قبلاً نیز بعضی پیکاپ های سفارشی را برای بازار بریتانیا فرآوری کرده است. آرکتیک تراکس در سال 2016 از ایسوزو D-Max آرکتیک تراکس AT35 رونمایی کرد و از آن سررسید تاکنون نسخه های ارتقا یافته از نیسان ناوارا و تویوتا هایلوکس روانه ی بازار کرده است.

برای سپریدن پروژه ی جدید با خودروساز آلمانی، آرکتیک تراکس تعلیق وانت پیکاپ فولکس واگن آماروک را 2.54 سانتی متر بالاتر اسیر است و از لاستیک های 17 اینچی به همراه رینگ های اجل بهره‌گیری می کند. همچنین از تغاری های گلگیر فایبرگلاس اجل برای تطبیق با لاستیک های جدید کاربرد شده که جذابیت ظاهری بیشتری به آن می بخشد. در جلو و عقب از گلگیر لاستیکی (گل پخش کن) سهم گرفته می شود که نمای ظاهری وانت را برای مسیرهای آف رود تکمیل می کنند.



 آرکتیک تراکس موعد زیادی را برای حاضر سازی درون کابین صرف کرده است. در تو کابین تجهیزاتی مشابه آتش خاموش کن، ژنراتور پرتابل و دستگاه کاپوچینو ساز به چشم می خورد.و ب سایت ایرانی رنت  از آنگونه دیگر امکانات فولکس واگن آماروک AT35 می نا به رادیوی VHF، جعبه آلت و جک اشاره کرد. همچنین جعبه ی کمک های اولیه و اضطراری نیز به قصد کمک به کسان در موقعیت های اضطراری تعبیه شده است.

زیر کاپوت آماروک AT35 از همان پیشرانه ی خورجینی 6 سیلندر دیزلی مدل استاندارد فولکس واگن آماروک کاربرد می شود. این پیشرانه 221 اسب بخار قدرت دارد و مایه می شود الی پیکاپ آ ف رود بتواند توانایی صخره نوردی تا 45 درجه و حمل بار لغایت 1154 کیلوگرم را داشته باشد. امثال مدل استاندارد آماروک، این نسخه ی سفارشی نیز حائز دستیار جنبش در سرپایینی برای توقف وانت پیکاپ در شرایط لغزندگی است.



مقاله های مرتبط:نیک اکستل، مدیر فروش محصولات تجاری فولکس واگن درباره ی مشارکت با آرکتیک تراکس گفت:

وانت آماروک بار سایر حضور یک خودرو در مشکل ترین شرایط را اثبات می کند. پیکاپ فولکس واگن آماروک از موعد معرفی تاکنون پیروان زیادی داشته است و ما از تماشا ی اینکه این وانت در سخت ترین شرایط جاده و آف رود هم عملکرد نکویی دارد لذت می بریم. مدل استاندارد آماروک دارای همگی خاصیت های لازم برای عملکرد پسندیده در زمستان است. در بریتانیا، تبدیل محصولات ما توسط همکاران شناخته شده گرد از نقاط قوت فروش است. فرقی ندارد که مشتریان از محصولات ما چه انتظاراتی دارند، زیرا همیشه به همکاری با آن ها متعهد هستیم.


Volkswagen Amarok / وانت پیکاپ فولکس واگن آماروک

هم الان هیچ برنامه ای برای عرضه ی فولکس واگن آماروک در بازار ایالات متحده وجود ندارد؛ اما فورد و فولکس واگن به تازگی در نمایشگاه اتومبیل دیترویت 2019، همبستگی خود را به صورت رسمی اعلام کردند. یکی از دسته هایی که دربرگیرنده بندهای قرارداد یکدلی دو کمپانی می شود، تولید پلتفرم وانت پیکاپ بدست فورد برای هر دو شرکت الی سال 2022 است. پس تا سنه 2022 باید گواه درمان چشمگیری در وانت های تولیدی فولکس واگن باشیم و آماروک نیز می تواند یگانه از گزینه های قبل رو برای تجدیدنظر باشد.

اخبار خودرو

در این تیونینگ قسمت تعلیق  وانت پیکاپ فولکس‌واگن آماروک حدود ۲.۵۴ سانتی متر بالا رفته و مجهز به لاستیک های ۱۷ اینچی با رینگ بزرگ تر شده است. برای مطابقت با لاستیک های جدید از تغاری های گلگیر فایبر گلاس استفاده شده و این جستار جذابیت کار را بالا می برد.




برای داخل کابین فولکس واگن آماروک  سررسید زیادی در عقیده گرفته و امکاناتی چون دستگاه کاپوچینو‌ساز، ژنراتور پرتابل و آتش‌خاموش‌کن در آن وجود دارد. جعبه کمک های اولیه و اضطراری از تجهیزات خاص این اتومبیل می باشد.


دارای موتور خورجینی ۶ سیلندر می باشد. ادامه در وب سایت ایرانی رنت ، نیرو تولیدی این موتور برابر با ۲۲۱ اسب بخار است. این قدرت بالا امکان صخره نوردی الی ۴۵ درجه و حمل بار لغایت مقدار ۱۱۵۴ کیلوگرم را فراهم می آورد.




در حالت سر پایینی برای ممانعت از حرکت در شرایط لغزندگی از دستیار جنبش استفاده می کند. این دستیار جنبش برای این اتومبیل قابل سفارش می باشد. نیک استل مدیر فروش محصولات تجاری فولکس واگن در رابطه با همکاری با آرکتیک تراکس گفته است:

فولکس واگن آمارک

وانت آماروک بار دیگر حضور یک خودرو در سخت‌ترین شرایط را اثبات می‌کند. پیکاپ فولکس‌واگن آماروک از زمان معرفی تاکنون پیروان زیادی داشته است و ما از مشاهده‌ی اینکه این وانت در سخت‌ترین شرایط جاده و آف‌رود هم عملکرد احسان دارد لذت می‌بریم. مدل استاندارد آماروک حائز همگی ویژگی‌های لازم برای عملکرد مناسب در زمستان است. در بریتانیا، تبدیل محصولات ما توسط همکاران شناخته شده یکتا از نقاط قوت فروش است. فرقی ندارد که مشتریان از محصولات ما چه انتظاراتی دارند، زیرا همیشه به مشارکت با

ماشین روز

آرکتیک تراکس در سنه 2016 اقدام به شناسایی ایسوزو دی مکس آرکتیک تراکس AT35 کرد و از آن سررسید تا به حال نسخه‌های ارتقا یافته‌ی نیسان ناوارا و تویوتا هایلوکس را نیز روانه بازار کرده است.



البته این شرکت برای نخستین بار اقدام به تیون فولکس آماروک به منظور کاربرد در آب‌وهوای سرد و یخی قطب شمال کرده است.



همان‌گونه که انتظار می‌رود فهرست بهبودهای این اتومبیل کاملاً طولانی است. سیستم تعلیق در جلو و عقب 25 میلی‌متر افزایش بلندی داشته و قوس‌های چرخ جدید نیز پذیرای لاستیک‌های کبیر و رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی شده‌اند. فلاپ های کبیر این پیکاپ نیز از بدنه‌ی خودرو در زمین‌های سرسخت محافظت خواهند کرد.


داخل کابین شاهد تجهیزاتی همچون آتش‌خاموش‌کن، ژنراتور پرتابل و… خواهید بود. رادیوی VHF، جعبه‌ابزار و جک نیز در این آماروک سفارشی به چشم می‌خورند. وانگهی جعبه کمک‌های اولیه و اضطراری نیز به هدف کمک به کسان در موقعیت‌های اضطراری تعبیه شده است.

زیر کاپوت این اتومبیل همان پیشرانه‌ی 6 سیلندر دیزلی آماروک استاندارد به چشم می‌خورد. این پیشرانه توان 221 اسبی داشته و مایه ایجاد توانایی صخره‌نوردی تا 45 درجه و حمل بار الی 1154 کیلوگرم می‌شود. Volkswagen Amarok همانند مدل استاندارد، این نسخه‌ی سفارشی هم دارای معاون جنبش در سرپایینی جهت توقف اتومبیل در شرایط لغزندگی می‌باشد. ادامهی مطلب در وب سایت ایرانی رنت 


نیک اکستل مدیر فروش محصولات تجاری فولکس‌واگن می‌گوید آرکتیک تراکس آماروک یک‌بار دیگر اثبات کننده‌ی حضور یک اتومبیل در سخت‌ترین شرایط است.