قالب های فارسی وردپرس 6

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 6

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

هدایای تبلیغاتی چیست و چه تأثیری بر تبلیغات دارد

هدیه تبلیغاتی کالاهایی هستند که عمدتاً بر روی آنها لوگو یا شعار قرار می‌گیرد. این هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه‌ها و کنفرانس اهدا می‌شوند تا نام یک شرکت یا سازمان، برند یا یک اتفاق خاص را در میان مخاطبان ترویج کنند. هدایای تبلیغاتی بزرگترین و عالیترین راه برای ایجاد یک تصویر اولیه و پایدار از توانایی های شما در ذهن کاربران و مشتریان شما است. در مقابل روشهای دیگر تبلیغات اثرگذاری و ماندگاری بیشتری دارند و حقیقت این است که پیداکردن مشتری جدید و افزایش فروش راه ساده ای برای هیچ کمپانی نیست. قبول کنید که همه ما عاشق دریافت هدیه هستیم. تخفیف و هدایایی که دریافت می کنیم، حال مان را خوش می کند. همین حس است که بازاریابان را به سمت تهیه و تدارک هدایای تبلیغاتی می برد. آنها از احساس ما نسبت به هدایای تبلیغاتی بهره میبرند و کاری می کنند که بیشتر درباره محصول و برندشان صحبت کنیم. وقتی شرکت های مختلف برای نخستین بار محصولی تازه را روانه بازار می کنند، معمولا نمونه هایی از محصول را به طور رایگان در اختیار مشتریان قرار می دهند. فرقی نمی کند که این محصول جدید پیتزا باشد یا عطر؛ این ایده برای تمام محصولات مصرفی اجرایی است.

پس این فکر بازاریابان در اهدای تبلیغات قبل از فروش بسیار هوشمندانه است. شرکت ها معمولا هدایای تبلیغاتی شان را در اختیار مشتریانی که هدف گذاری کرده اند، قرار می دهند. این مشتریان در فروشگاه های مقصد و مورد نظر بازاریابان مشغول به خرید هستند و با اهدای نمونه رایگان و سایر انواع هدایای تبلیغاتی با محصولات آشنا می شوند.

هدایای تبلیغاتی چه کمکی میکنند؟
– به کمک هدایای تبلیغاتی می توان با مخاطبان و مشتریان ارتباط برقرار کرد و برای ادامه ارتباط و روی آنها حساب کرد.
– هدایای تبلیغاتی در عین حال که روشی بسیار مؤثر در جذب مخاطب هستند، هزینه اندکی دارند و مدیریت فرآیند پیشبرد اقدامات بازاریابی لازم برای آنها بسیار ساده و قابل پیش بینی است.
– هدایای تبلیغاتی باعث می شوند حول و حوش محصول تان هیجان و تبلیغات صورت بگیرد. مخاطب از آن به هیجان می آید و بر سر زبان ها می افتید.
– علاوه بر جذب مخاطبان، هدایای تبلیغاتی می توانند روش مناسبی برای قدردانی از مشتریان باشد.
– برخلاف سایر روش های تبلیغاتی و بازاریابی، ساختار این نوع بازاریابی در فروش بسیار ساده است و لزومی به صرف وقت و دانش ویژه ای ندارد.
– همه از دریافت هدیه تبلیغاتی و جایزه و از آن مهم تر برنده شدن در قرعه کشی و… لذت می برند. پس با اهدای جوایز و برگزاری قرعه کشی ها می توانید نقش مهمی در ایجاد جاذبه میان مخاطبان تان داشته باشید.
– با دادن هدایای تبلیغاتی میان مشتریان تان حرف و ارتباطی مشترک ایجاد خواهید کرد و آنها را به هم پیوند می دهید. با این کار شبکه تعاملات شما با مشتریان بزرگ و بزرگ تر خواهد شد.

مزایای استفاده از هدیه های تبلیغی:
افزایش به رسمیت شناختن نام تجاری شرکت و مطرح شدن برند شما در بین مردم
توسعه کسب و کار شما با هزینه کم
تاثیر پایدار گذاشتن بر روی کاربران
جایگزینی به جای کارت های تبلیغاتی
استفاده از یک هدیه و تبلیغ فیزیکی و تاثیر گذار تر
مهیا کردن زمینه بازاریابی قدرتمند تر

تبلیغات متناسب با رنج مخاطبان:
اگر به دنبال جذب مخاطبان در رده های بالا مانند: مدیران هستید، باید از هدیه تبلیغاتی کلاسیک مانند: کیف اداری تبلیغاتی، کیف پول تبلیغاتی، ست چرم تبلیغاتی استفاده نمایید و برند خود را روی آن ثبت کنید.
اگر مشتریان شما کارمندان سازمانی هستند می توانید از هدیه تبلیغاتی در سطح معمولی مانند:
1 -آفتابگیر تبلیغاتی
2 – لیوان تبلیغاتی
3 – جعبه ابزار تبلیغاتی
4 – خودکار تبلیغاتی
5 – فلش مموری تبلیغاتی
6 – سررسید و جلد سررسید تبلیغاتی
7 – جلد مدارک تبلیغاتی
8 – دفترچه یادداشت تبلیغاتی
استفاده نمایید .

اگر به دنبال جذب مخاطبین جوان و نوجوان هستید می توانید از هدیه تبلیغاتی جوان پسند مانند: دستبند سیلیکونی تبلیغاتی ، فلش مموری تبلیغاتی استفاده نمایید.

منبع:
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.