قالب های فارسی وردپرس 6

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 6

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

بهترین هدایای تبلیغاتی سال ۱۳۹۸ کدام است ؟

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروزه بسیاری از کسب‌ و کارها به پیگیری بهترین هدایای تبلیغاتی سنه 2019 هستند. ارائه‌ی بهترین هدایای تبلیغاتی سال 1398روش احسان برای تبلیغات است. این روش مزایای فراوانی دارد. هدایای تبلیغاتی ارزان پرماسیدن مثبتی در مشتریان و مخاطبان برپایی می‌کند و نشانه می‌دهد که برای آنها اهمیت قائلید. به راحتی از طریق آن می‌توانید به مخاطبان‌تان اثر دهید که چرا برند شما، از دیگر برندها جدا است.


 


 از جمله مزایای هدایای تبلیغاتی می‌توان به ماندگاری آنها اشاره کرد.


بسیاری از انواع هدایای تبلیغاتی، با پروا به نوع آن، ماه‌ها در دست مشتریان باقی می‌مانند و برند شما را یادآوری می‌کنند.

از دیگر مزیت‌های هدایای تبلیغاتی می‌توان به قیمت پسندیده در برابر نرخ بازگشت سرمایه اشاره کرد.

تبلیغات دیگر، مثلا تبلیغ در رسانه‌ها، فانی است و سریعا فراموش می‌شود. ولی هدایای تبلیغاتی، قیمت‌های بسیار مناسب‌تری دارد و مدت بیشتری در ذهن مشتری می‌ماند.

 همه‌ی این ویژگی‌های دست به دست هم می‌دهند الی برای تهیه‌ی بهترین هدیه تبلیغاتی سنه 1398 دست به پیشه شوید.


سوال مهمی که در این مرحله مطرح می‌شود این است که بهترین هدیه تبلیغاتی سنه جدید 1398 کدام است ؟


جواب این سوال، به عوامل مختلفی وابستگی دارد. مثلا گرد از مهم‌ترین عوامل، نوع کسب ‌و پیشه شما است. از دیگر چیزهایی که بر بهترین هدایای تبلیغاتی سنه 98 کارایی می‌گذارد، مخاطبان برند است. هدایای تبلیغاتی در نهایت باید مایه خوشحالی و جلب پروا مخاطب هدف شما شود. بنابراین در گزینش و طراحی آن، باید سلیقه‌ی مخاطب منظور را در نظر بگیرید.


 


برای اینکه بهترین هدایای تبلیغاتی سال 2019 را پیدا کنید، این نکات را در نظر بگیرید :


1. یک هدیه خاص و متفاوت گزینش کنید


شاید اندیشه کنید که هدایای تبلیغاتی محدودیت دارند و چطور می‌توان هدیه‌ای ویژه و متفاوت جاسازی کرد.  اقلامی که به عنوان هدایای تبلیغاتی می‌توانید ارائه کنید، محدودیت دارند اما طراحی و خلاقیت شما، نامحدود است. در طراحی آنها سلیقه به خرج دهید. برای طراح خوب هزینه کنید چون کارایی فوق‌العاده‌ای در ظاهر نهایی هدایای تبلیغاتی و در نهایت، تاثیر نکویی در بازخورد و ذهنیت مشتری دارد.


به کیفیت آنها زیاد اهمیت بدهید. مثلا یک ماگ را تصور کنید که قابلیت قراردادن یا در مایکرویو دارد، شکل ظاهری خوبی دارد و ابعاد آن مناسب است و در نهایت، طراحی آن چشم‌نواز و زیباست. این ماگ، چون کاربردی و قشنگ است، الی مدت‌ها و حتی الی سال‌ها روی میز مشتریان باقی می‌ماند و دائما از آن استفاده خواهند کرد.


در انتخاب و طراحی هدایای تبلیغاتی، خودتان را جای مخاطب بگذارید. حتی می‌توانید از هدایای تبلیغاتی که از طرف سایرین اخذ کرده‌اید، الهام بگیرید. مثلا یکی از آنها را که دائما بهره‌گیری می‌کنید، در نظر بگیرید. رسیدگی کنید که چه ویژگی‌هایی باعث شده که مورد توجهتان قرار بگیرد.


2. هدیه‌ای متناسب با نوع کسب‌وکار و متناسب با مخاطب جاسازی کنید


برای گزینش بهترین هدیه تبلیغاتی سال 2019 ، باید نوع سوداگری و مخاطبان خود را در نظر بگیرید. هدایای تبلیغاتی باید به نوعی مظهر از سوداگری شما تبدیل شوند. به همین انگیزه باید هدیه‌ای مرتبط جاسازی کنید.


مثلا فرض کنید که یک کمپانی ارائه‌‌کننده‌ی خدمات کامپیوتری و اینترنتی دارید. با توجه به گونه کسب‌وکارتان، فلش تبلیغاتی، هدیه‌ی زیاد مناسب‌تری نسبت به ماگ است. پیکان تبلیغاتی، دقیقا نوع کسب و کار شما را نشان می‌دهد. هدیه‌ای ارزشمند و پرکاربرد است و در هر بار استفاده، برند شما را در ذهن مشتری حک می‌کند. یا اگر شما فروشگاه لباس فروشی دارید می توانید از ساک دستی حاضر کاربرد کنید . شما می توانید لباس های خریداری شده بدست مشتریان را داخل ساک دستی کرافت حاضر قرار دیتا و برند خویش را تبلیغ نمایید. هر چقدر آن ساک دستی کاغذی حاضر کیفیت بالاتری داشته باشد و همچنین ماندگاری بالاتر می تواند برند شما که روی ساک دستی کاغذی پیمان گرفته مدت بیشتری در ذهن مخاطبانتان جای بگیرد.


3. لوگوی خود را فراموش نکنید


هدایای تبلیغاتی باید توجه مشتری را جلب کند و زیبا باشد اما جنبه‌ی تبلیغاتی آن را نباید فراموش کنید. هر هدیه‌ای که برگزیدن می‌کنید حتما باید لوگوی شما را در بر بگیرد. فرقی نمی‌کند که این هدیه تبلیغاتی چیست، حتما لوگوی خویش را در آن بگنجانید لغایت برای همیشه در ذهن بیننده باقی بماند.


4. هدیه تبلیغاتی ماندگار برگزیدن کنید


در گزینش بهترین هدایای تبلیغاتی  سال 2019 ، به کیفیت و ماندگاری آنها پروا کنید. مثلا ماگ یا لیوان تبلیغاتی، گرد از ماندگارترین و پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی است. البته به شرطی که شکل ظاهری، طراحی و کیفیت احسان داشته باشد.  یکتا از چیزهایی که مایه می‌شود هدیه تبلیغاتی مدت‌ها در دست مشتری و مخاطب باقی بماند، کاربردی بودن آن است. هر چقدر که کاربردهای بیشتری داشته باشد، بردباری اینکه بیننده مدت طولانی‌تری متعلق به استفاده کند، بیشتر می‌شود.


5. برای طراحی و گزینش آن وقت بگذارید


برای اینکه هدیه تبلیغاتی خوب و ماندگاری داشته باشید، لازم نیست هزینه‌های گزافی بپردازید. تنها بس است تا در انتخاب نوع آن دقت کنید. طراحی خاصی برای آن در عقیده بگیرید و برای طراحی و رنگبندی آن وقت بگذارید و در نهایت، چاپ هدایای تبلیغاتی را به یک مجموعه معتبر و باسابقه بسپارید لغایت محصول نهایی، کیفیت احسان داشته باشد.


 


محبوب ترین هدایای تبلیغاتی سنه 98 کدام است ؟


هدایای تبلیغاتی این روزها تنوع قابل توجهی دارند. از خودکار تبلیغاتی ارزان و لیوان تبلیغاتی و دفترچه یادداشت گرفته الی پوشه دکمه دار ، چتر، کیف تبلیغاتی و پیکان مموری تبلیغاتی و ساک دستی پارچه ای در بین این اقلام پیدا می‌شود. قبلا هم اشاره کردیم که گونه هدیه تبلیغاتی را باید با توجه به نوع سوداگری خویش برگزیدن کنید. در ادامه، چند مورد از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی سنه 98 را معرفی می‌کنیم تا با پروا به ویژگی‌های آن، برای کسب و کارتان هدیه مناسب را در عقیده بگیرید.

نسل جدید مک مینی معرفی شد؛ پشتیبانی از ۶۴ گیگابایت رم و پردازنده نسل هشتمی

رویداد ویژه‌ی آبان‌ماه اپل هم‌اکنون در حال برگزاری است و این شرکت پس از سال‌ها، لحظاتی پیش از نسل جدید مک مینی رونمایی کرد. مدل جدید Mac Mini که طبق ادعای خود Apple، از لحاظ سخت‌افزاری (نسبت به مدل‌های پیشین) یک هیولا به‌شمار می‌آید، دارای رنگ خاکستری فضایی (Space Gray) است و در چند مدل مختلف با پردازنده‌ی نسل هشتمی شش هسته‌ای و چهار هسته‌ای عرضه خواهد شد؛ پردازنده‌‌ی شش هسته‌ای جدید این دستگاه، عملکرد آن را نسبت به نسل قبل، تا پنج برابر بهبود داده است.

طراحی کلی مک مینی جدید به مدل‌های پیشین شباهت زیادی دارد و شاکله‌ی اصلی آن حفظ شده است. بدنه‌ی مک مینی جدید (دقیقا همچون نسل جدید مک‌بوک ایر) به‌‌طور کامل از جنس آلومینیوم بازیافت‌شده است.

مک مینی / Mac Miniحافظه‌ی گرافیکی قرار داده شده در مک مینی جدید، عملکردی ۶۰ درصد بهتر از نسل قبل دارد و این دستگاه از سقف ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی رم با فرکانس ۲۶۶۶ مگاهرتز پشتیبانی می‌کند. 

نسل جدید مک مینی در کنار موارد یادشده، دارای ۲ ترابایت حافظه‌ی داخلی است و از تراشه‌ی امنیتی T2 بهره‌ می‌گیرد. سیستم خنک‌کننده‌ی پیشرفته‌ی مک مینی جدید، عملکردی دو برابر بهتر از گذشته دارد و صدای بسیار کمتری را نیز تولید می‌کند. 

مک مینی / Mac Mini


نسل جدید مک مینی در کنار این موارد، دارای درگاه‌های اترنت، تاندربولت ۳، HDMI و USB-A است و نسخه‌ی پایه‌ی آن (که ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و پردازنده‌ی ۳.۶ گیگاهرتز Core i3 دارد) با قیمت ۷۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

پیشرفته‌ترین مدل مک مینی، ضمن داشتن ۶۴ گیگابایت رم، از پردازنده‌ی ۶ هسته‌ای Core i7 با فرکانس ۴.۶ گیگاهرتز بهره‌مند خواهد بود. این دستگاه، در کنار این موارد، به ۲ ترابایت حافظه‌ی SSD نیز تجهیز خواهد شد.

مک مینی / Mac Mini

پیش‌فروش نسل جدید مک مینی از هم‌اکنون آغاز شده و این محصول قرار است ۱۶ آبان ۱۳۹۷ (هفتم نوامبر ۲۰۱۸) به‌صورت رسمی روانه‌ی بازار شود.

قیمت و تاریخ عرضه مک مینی اپل مشخص شد

امشب در رویداد ویژه‌ی اکتبر اپل سرانجام از نسل جدید کامپیوتر رومیزی این شرکت که از مدت‌ها پیش انتظار معرفی آن می‌رفت، رونمایی شد. این دستگاه که آخرین بار در سال ۱۳۹۳ (۲۰۱۴) به‌روزرسانی شد، اکنون از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای نسل هشتم اینتل و حداکثر ۶۴ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه‌ی داخلی استفاده می‌کند. همان‌طور که مشاهده می‌شود، مک مینی جدید در مقایسه نسل پیشین خود با بهبودهای قابل توجه‌ای همراه شده است.

از دیگر مشخصات مک مینی جدید اپل می‌توان به تراشه‌ی امنیتی T2 اپل، چهار درگاه USB-C و رابط تاندربولت ۳، خروجی HDMI، اترنت و دو درگاه USB-A اشاره کرد.

مک مینی همچون مک‌بوک ایر از ۱۶ آبان ۱۳۹۷ (۷ نوامبر ۲۰۱۸) عرضه می‌شود. اما کاربران از همین امروز می‌توانند نسبت به سفارش آن اقدام کنند. مک مینی جدید در مدل پایه با هشت گیگابایت رم، پردازنده‌ی Core i3 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برچسب قیمت ۷۹۹ دلار را دارد.

نگاه نزدیک ویدیویی به مک مینی 2018 اپل

پس از وقفه‌ای چهارساله، بالاخره مدل جدید مک مینی توسط اپل معرفی شد؛ دستگاهی که قدرت سخت‌افزاری بسیار بالایی دارد و از پس انجام کارهای زیادی بر می‌آید. گرچه این دستگاه از حیث طراحی شباهت زیادی با مدل سال ۲۰۱۲ دارد، اما از نظر سخت‌افزاری بهبودهای قابل‌توجهی به خود دیده است.

اپل طراحی ظاهری مربعی‌شکل مک مینی با گوشه‌های گرد را در مدل جدید نیز حفظ کرده است و در قسمت پشتی آن شاهد بهره‌مندی از چندین درگاه هستیم. مک مینی همواره دستگاهی مخاطب‌پسند بوده و اپل نشان داده که برای بازخوردهای به‌دست‌رسیده از سوی کاربرانش، احترام قائل بوده است. Mac Mini 2018 از دو اسلات رم SO-DIMM قابل‌ارتقاء توسط کاربر بهره می‌برد و طراحی مسطح بدنه، آن را به انتخابی جذاب مبدل کرده است.

در قسمت پشتی مک مینی ۲۰۱۸ اپل شاهد چندین درگاه تاندربولت ۳، HDMI ،UBS-A، خروجی صدا و یک درگاه Gigabit Ethernet هستیم. بدنه‌ی خاکستری‌رنگ این دستگاه، از جنس آلومینیوم بازیافتی، واقعا جلوه‌ی زیبایی دارد و تا حد زیادی به دیگر محصولات آلومینیومی اپل شبیه است.

در کنار این موارد، نسل جدید مک مینی قرار است در چند مدل با پردازنده‌های نسل هشتمی ۶ هسته‌ای و چهار هسته‌ای عرضه شود. حافظه‌ی گرافیکی مک مینی ۲۰۱۸، عملکردی تا ۶۰ درصد بهتر از نسل قبل دارد و این دستگاه به تراشه‌ی امنیتی جدید تی ۲ تجهیز شده است. مدل پایه‌ی مک مینی جدید با ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و پردازنده‌ی ۳.۶ گیگاهرتز Core i3 اینتل، با قیمت ۷۹۹ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

در ادامه می‌توانید نگاه نزدیک ویدیویی به مک مینی جدید Apple را مشاهده کنید.

مک‌ مینی 2018 اپل عملکردی مشابه مک پرو دارد

نتایج اولین بنچمارک گیک‌بنچ ۴ نسخه‌ی پرو مک‌ مینی جدید اپل، بسیار جالب توجه است. با توجه به پردازده‌ی ۶ هسته‌ای با سرعت ۳.۲ گیگاهرتز Core i7 اینتل و قیمت ۱۰۹۹ دلاری آن، عملکرد CPU چیزی کمتر از آخرین نسل مک‌ پرو هشت هسته‌ای اپل با قیمت ۳۷۹۹ دلار ندارد. 

مک مینی / Mac Mini

Primate Lab با مروری بر نتایج آزمون، دسترسی به نتایج را برای کاربران سراسر جهان فراهم می‌کند و معمولا یکی از اولین منابعی است که سرعت عملکرد رایانه‌ها و دستگاه‌های جدید را ارزیابی و سنجش می‌کند. در حال حاضر نتایج دو آزمون انجام‌شده‌ی مک‌مینی ۸.۱ به‌اشتراک گذاشته شده که با مشخصات مربوط به پیکربندی مک‌مینی حرفه‌ای که به‌تازگی معرفی شده است مطابقت دارد. سیستم از  پردازنده‌ی ۶ هسته‌ای Core i7-8700B اینتل با فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز بهره می‌برد. 

نسخه‌ی پایه‌ی Mac Mini از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس ۳.۶ گیگاهرتز  Core i3 و ۸ گیگابایت رم DDR4 بهره می‌برد و با قیمت ۷۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد. سیستمی تحت آزمون، از حافظه‌ی رم مشابه یعنی رم ۳۲ گیگابایتی بهره می‌برد و ارتقاء ۶۰۰ دلاری که معمولا تاثیری در نتایج آزمون ندارد. اولین نتایج بنچمارک گیک‌بنچ، نشان می‌دهد که مک‌مینی ۸.۱، در آزمون تک هسته‌ای امتیاز ۵۵۱۲ کسب کرده است که خبر از عملکرد قدرتمند پردازنده‌‌اش نسبت به تمامی مدل‌های مک می‌دهد؛ آخرین مدل آن آی‌مک چهار هسته‌ای با سرعت ۴.۲ گیگاهرتز بود. همچنین مک‌مینی ۸.۱ در آزمون چند هسته‌ای نیز موفق به کسب امتیاز ۲۳۵۱۶ شد.

نتیجه‌ی‌ آزمون چند هسته‌ای، مک مینی را در از نظر عملکرد عمومی در سطح پیکربندی محصول میان‌رده‌ی مک‌پرو با پردازنده‌ی زنون اینتل هشت‌ هسته‌ای با فرکانس ۳.۰ گیگاهرتز قرار می‌دهد. محصولات بالارده‌ی دیگر اپل از جمله مک‌پرو ۱۲ هسته‌ای و چهارپیکر بندی متفاوت آی‌مک‌پرو با قیمت‌های بسیار بالاتر، به‌راحتی عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهند.

بنچمارک

اما نتایج آزمون دوم از همان سخت‌افزار، به این اندازه قابل‌توجه نیست. نتایج خبر از کسب امتیاز ۵۰۷۰ در آزمون تک‌هسته‌ای و امتیاز ۱۶۸۱۸ در آزمون چند هسته‌ای می‌دهد. از آنجایی که نتایج با فاصله‌ی‌ زمانی ۷ دقیقه از یکدیگر به‌دست آمده؛ ممکن است برخی فرآیندهای مربوط به آزمون اول روی سیستم در حال اجرا بوده باشد که منجر به تحریف نتایج شود. اما با گرفتن میانگین نتایج، متوجه می‌شویم که مک‌مینی جدید از نظر عملکرد شباهت زیادی به لپ‌تاپ‌های با کیفیت بالا دارد تا اینکه یک دسکتاپ قدرتمند باشد. بنچمارک‌های بیشتر و تست در جهان واقعی نیز این موضوع را تایید خواهد کرد. 

در مقایسه، تست‌های اولیه‌ی مک‌بوک ایر جدید با نمایشگر رتینا نشان می‌دهد که آخرین لپ‌تاپ اپل، عملکردی نزدیک به مک‌بوک ۱۲ اینچی دارد تا مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی. از آنجایی که پردازنده‌ی Core i5 اینتل قدرتمندترین تراشه‌ی موجود در مدل‌های ۱۲ اینچی است که در حال حاضر همراه با فن عرضه می‌شود؛ این نتایج تعجب‌برانگیز نیست. در این آزمون، امتیاز آزمون تک‌هسته‌ای و چند هسته‌ای، بهتر از آخرین مدل مک‌بوک با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز بوده که امتیاز ۳۹۲۵ و ۷۵۶۷ را نسبت به مک‌بوک ایر با امتیاز ۴۰۹۱ و ۷۶۹۳ کسب کرده است. 

مک بوک ایر / Macbook Air

آخرین مدل‌های لپ‌تاپ مک‌بوک پرو اپل، با توجه به پیکربندی‌شان، در آزمون تک‌هسته‌ای امتیازی در محدوده‌ی ۴۵۰۵ تا ۵۳۴۴ و در آزمون چند هسته‌ای امتیازی در محدوده‌ی ۸۸۳۱ تا ۲۲۵۵۶ کسب کرده‌اند. شروع قیمت این محصولات ۱۲۹۹ دلار است و تنها ۱۰۰ دلار گران‌تر از مدل پایه‌ی MacBook Air قیمت‌گذاری شده‌اند. آخرین مدل‌های لپ‌تاپ مک‌بوک پرو اپل از نمایشگر بهتر، پردازنده‌های سریع‌تر و در برخی موارد قابلیت‌های گرافیکی بسیار بهتری نسبت به مدل‌های ایر بهره می‌برند؛ هرچند قدری ضخیم‌تر و سنگین‌تر هستند.