قالب های فارسی وردپرس 6

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 6

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

بهترین هدایای تبلیغاتی سال ۱۳۹۸ کدام است ؟

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروزه بسیاری از کسب‌ و کارها به پیگیری بهترین هدایای تبلیغاتی سنه 2019 هستند. ارائه‌ی بهترین هدایای تبلیغاتی سال 1398روش احسان برای تبلیغات است. این روش مزایای فراوانی دارد. هدایای تبلیغاتی ارزان پرماسیدن مثبتی در مشتریان و مخاطبان برپایی می‌کند و نشانه می‌دهد که برای آنها اهمیت قائلید. به راحتی از طریق آن می‌توانید به مخاطبان‌تان اثر دهید که چرا برند شما، از دیگر برندها جدا است.


 


 از جمله مزایای هدایای تبلیغاتی می‌توان به ماندگاری آنها اشاره کرد.


بسیاری از انواع هدایای تبلیغاتی، با پروا به نوع آن، ماه‌ها در دست مشتریان باقی می‌مانند و برند شما را یادآوری می‌کنند.

از دیگر مزیت‌های هدایای تبلیغاتی می‌توان به قیمت پسندیده در برابر نرخ بازگشت سرمایه اشاره کرد.

تبلیغات دیگر، مثلا تبلیغ در رسانه‌ها، فانی است و سریعا فراموش می‌شود. ولی هدایای تبلیغاتی، قیمت‌های بسیار مناسب‌تری دارد و مدت بیشتری در ذهن مشتری می‌ماند.

 همه‌ی این ویژگی‌های دست به دست هم می‌دهند الی برای تهیه‌ی بهترین هدیه تبلیغاتی سنه 1398 دست به پیشه شوید.


سوال مهمی که در این مرحله مطرح می‌شود این است که بهترین هدیه تبلیغاتی سنه جدید 1398 کدام است ؟


جواب این سوال، به عوامل مختلفی وابستگی دارد. مثلا گرد از مهم‌ترین عوامل، نوع کسب ‌و پیشه شما است. از دیگر چیزهایی که بر بهترین هدایای تبلیغاتی سنه 98 کارایی می‌گذارد، مخاطبان برند است. هدایای تبلیغاتی در نهایت باید مایه خوشحالی و جلب پروا مخاطب هدف شما شود. بنابراین در گزینش و طراحی آن، باید سلیقه‌ی مخاطب منظور را در نظر بگیرید.


 


برای اینکه بهترین هدایای تبلیغاتی سال 2019 را پیدا کنید، این نکات را در نظر بگیرید :


1. یک هدیه خاص و متفاوت گزینش کنید


شاید اندیشه کنید که هدایای تبلیغاتی محدودیت دارند و چطور می‌توان هدیه‌ای ویژه و متفاوت جاسازی کرد.  اقلامی که به عنوان هدایای تبلیغاتی می‌توانید ارائه کنید، محدودیت دارند اما طراحی و خلاقیت شما، نامحدود است. در طراحی آنها سلیقه به خرج دهید. برای طراح خوب هزینه کنید چون کارایی فوق‌العاده‌ای در ظاهر نهایی هدایای تبلیغاتی و در نهایت، تاثیر نکویی در بازخورد و ذهنیت مشتری دارد.


به کیفیت آنها زیاد اهمیت بدهید. مثلا یک ماگ را تصور کنید که قابلیت قراردادن یا در مایکرویو دارد، شکل ظاهری خوبی دارد و ابعاد آن مناسب است و در نهایت، طراحی آن چشم‌نواز و زیباست. این ماگ، چون کاربردی و قشنگ است، الی مدت‌ها و حتی الی سال‌ها روی میز مشتریان باقی می‌ماند و دائما از آن استفاده خواهند کرد.


در انتخاب و طراحی هدایای تبلیغاتی، خودتان را جای مخاطب بگذارید. حتی می‌توانید از هدایای تبلیغاتی که از طرف سایرین اخذ کرده‌اید، الهام بگیرید. مثلا یکی از آنها را که دائما بهره‌گیری می‌کنید، در نظر بگیرید. رسیدگی کنید که چه ویژگی‌هایی باعث شده که مورد توجهتان قرار بگیرد.


2. هدیه‌ای متناسب با نوع کسب‌وکار و متناسب با مخاطب جاسازی کنید


برای گزینش بهترین هدیه تبلیغاتی سال 2019 ، باید نوع سوداگری و مخاطبان خود را در نظر بگیرید. هدایای تبلیغاتی باید به نوعی مظهر از سوداگری شما تبدیل شوند. به همین انگیزه باید هدیه‌ای مرتبط جاسازی کنید.


مثلا فرض کنید که یک کمپانی ارائه‌‌کننده‌ی خدمات کامپیوتری و اینترنتی دارید. با توجه به گونه کسب‌وکارتان، فلش تبلیغاتی، هدیه‌ی زیاد مناسب‌تری نسبت به ماگ است. پیکان تبلیغاتی، دقیقا نوع کسب و کار شما را نشان می‌دهد. هدیه‌ای ارزشمند و پرکاربرد است و در هر بار استفاده، برند شما را در ذهن مشتری حک می‌کند. یا اگر شما فروشگاه لباس فروشی دارید می توانید از ساک دستی حاضر کاربرد کنید . شما می توانید لباس های خریداری شده بدست مشتریان را داخل ساک دستی کرافت حاضر قرار دیتا و برند خویش را تبلیغ نمایید. هر چقدر آن ساک دستی کاغذی حاضر کیفیت بالاتری داشته باشد و همچنین ماندگاری بالاتر می تواند برند شما که روی ساک دستی کاغذی پیمان گرفته مدت بیشتری در ذهن مخاطبانتان جای بگیرد.


3. لوگوی خود را فراموش نکنید


هدایای تبلیغاتی باید توجه مشتری را جلب کند و زیبا باشد اما جنبه‌ی تبلیغاتی آن را نباید فراموش کنید. هر هدیه‌ای که برگزیدن می‌کنید حتما باید لوگوی شما را در بر بگیرد. فرقی نمی‌کند که این هدیه تبلیغاتی چیست، حتما لوگوی خویش را در آن بگنجانید لغایت برای همیشه در ذهن بیننده باقی بماند.


4. هدیه تبلیغاتی ماندگار برگزیدن کنید


در گزینش بهترین هدایای تبلیغاتی  سال 2019 ، به کیفیت و ماندگاری آنها پروا کنید. مثلا ماگ یا لیوان تبلیغاتی، گرد از ماندگارترین و پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی است. البته به شرطی که شکل ظاهری، طراحی و کیفیت احسان داشته باشد.  یکتا از چیزهایی که مایه می‌شود هدیه تبلیغاتی مدت‌ها در دست مشتری و مخاطب باقی بماند، کاربردی بودن آن است. هر چقدر که کاربردهای بیشتری داشته باشد، بردباری اینکه بیننده مدت طولانی‌تری متعلق به استفاده کند، بیشتر می‌شود.


5. برای طراحی و گزینش آن وقت بگذارید


برای اینکه هدیه تبلیغاتی خوب و ماندگاری داشته باشید، لازم نیست هزینه‌های گزافی بپردازید. تنها بس است تا در انتخاب نوع آن دقت کنید. طراحی خاصی برای آن در عقیده بگیرید و برای طراحی و رنگبندی آن وقت بگذارید و در نهایت، چاپ هدایای تبلیغاتی را به یک مجموعه معتبر و باسابقه بسپارید لغایت محصول نهایی، کیفیت احسان داشته باشد.


 


محبوب ترین هدایای تبلیغاتی سنه 98 کدام است ؟


هدایای تبلیغاتی این روزها تنوع قابل توجهی دارند. از خودکار تبلیغاتی ارزان و لیوان تبلیغاتی و دفترچه یادداشت گرفته الی پوشه دکمه دار ، چتر، کیف تبلیغاتی و پیکان مموری تبلیغاتی و ساک دستی پارچه ای در بین این اقلام پیدا می‌شود. قبلا هم اشاره کردیم که گونه هدیه تبلیغاتی را باید با توجه به نوع سوداگری خویش برگزیدن کنید. در ادامه، چند مورد از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی سنه 98 را معرفی می‌کنیم تا با پروا به ویژگی‌های آن، برای کسب و کارتان هدیه مناسب را در عقیده بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.