آرکتیک تراکس در سنه 2016 اقدام به شناسایی ایسوزو دی مکس آرکتیک تراکس AT35 کرد و از آن سررسید تا به حال نسخههای ارتقا یافتهی نیسان ناوارا و تویوتا هایلوکس را نیز روانه بازار کرده است.
البته این شرکت برای نخستین بار اقدام به تیون فولکس آماروک به منظور کاربرد در آبوهوای سرد و یخی قطب شمال کرده است.
همانگونه که انتظار میرود فهرست بهبودهای این اتومبیل کاملاً طولانی است. سیستم تعلیق در جلو و عقب 25 میلیمتر افزایش بلندی داشته و قوسهای چرخ جدید نیز پذیرای لاستیکهای کبیر و رینگهای 17 اینچی آلیاژی شدهاند. فلاپ های کبیر این پیکاپ نیز از بدنهی خودرو در زمینهای سرسخت محافظت خواهند کرد.
داخل کابین شاهد تجهیزاتی همچون آتشخاموشکن، ژنراتور پرتابل و… خواهید بود. رادیوی VHF، جعبهابزار و جک نیز در این آماروک سفارشی به چشم میخورند. وانگهی جعبه کمکهای اولیه و اضطراری نیز به هدف کمک به کسان در موقعیتهای اضطراری تعبیه شده است.
زیر کاپوت این اتومبیل همان پیشرانهی 6 سیلندر دیزلی آماروک استاندارد به چشم میخورد. این پیشرانه توان 221 اسبی داشته و مایه ایجاد توانایی صخرهنوردی تا 45 درجه و حمل بار الی 1154 کیلوگرم میشود. Volkswagen Amarok همانند مدل استاندارد، این نسخهی سفارشی هم دارای معاون جنبش در سرپایینی جهت توقف اتومبیل در شرایط لغزندگی میباشد. ادامهی مطلب در وب سایت ایرانی رنت
نیک اکستل مدیر فروش محصولات تجاری فولکسواگن میگوید آرکتیک تراکس آماروک یکبار دیگر اثبات کنندهی حضور یک اتومبیل در سختترین شرایط است.