قالب های فارسی وردپرس 6

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 6

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

اخبار خودرو

در این تیونینگ قسمت تعلیق  وانت پیکاپ فولکس‌واگن آماروک حدود ۲.۵۴ سانتی متر بالا رفته و مجهز به لاستیک های ۱۷ اینچی با رینگ بزرگ تر شده است. برای مطابقت با لاستیک های جدید از تغاری های گلگیر فایبر گلاس استفاده شده و این جستار جذابیت کار را بالا می برد.




برای داخل کابین فولکس واگن آماروک  سررسید زیادی در عقیده گرفته و امکاناتی چون دستگاه کاپوچینو‌ساز، ژنراتور پرتابل و آتش‌خاموش‌کن در آن وجود دارد. جعبه کمک های اولیه و اضطراری از تجهیزات خاص این اتومبیل می باشد.


دارای موتور خورجینی ۶ سیلندر می باشد. ادامه در وب سایت ایرانی رنت ، نیرو تولیدی این موتور برابر با ۲۲۱ اسب بخار است. این قدرت بالا امکان صخره نوردی الی ۴۵ درجه و حمل بار لغایت مقدار ۱۱۵۴ کیلوگرم را فراهم می آورد.




در حالت سر پایینی برای ممانعت از حرکت در شرایط لغزندگی از دستیار جنبش استفاده می کند. این دستیار جنبش برای این اتومبیل قابل سفارش می باشد. نیک استل مدیر فروش محصولات تجاری فولکس واگن در رابطه با همکاری با آرکتیک تراکس گفته است:

فولکس واگن آمارک

وانت آماروک بار دیگر حضور یک خودرو در سخت‌ترین شرایط را اثبات می‌کند. پیکاپ فولکس‌واگن آماروک از زمان معرفی تاکنون پیروان زیادی داشته است و ما از مشاهده‌ی اینکه این وانت در سخت‌ترین شرایط جاده و آف‌رود هم عملکرد احسان دارد لذت می‌بریم. مدل استاندارد آماروک حائز همگی ویژگی‌های لازم برای عملکرد مناسب در زمستان است. در بریتانیا، تبدیل محصولات ما توسط همکاران شناخته شده یکتا از نقاط قوت فروش است. فرقی ندارد که مشتریان از محصولات ما چه انتظاراتی دارند، زیرا همیشه به مشارکت با

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.