قالب های فارسی وردپرس 6

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 6

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

سئو وردپرس به زبان ساده

سئو وردپرس یک مبحث گسترده و حرفه‌ای است و کمتر کسی می‌تواند ادعا کند که توانایی سئو کردن سایت وردپرسی را دارد. وردپرس یک سایت ساز حرفه‌ای و رایگان است، پس افزایش سئو وردپرس بستگی به نوع سایت دارد. اگر می‌خواهید به پرسش سئو وردپرس چیست پاسخ دهم، باید بگویم سئوی سایت وردپرسی به دو بخش سئو داخلی و سئو خارجی مربوط می‌شود.


سئو حرفه‌ای وردپرس را باید از متخصص‌های وردپرس بخواهید. یک متخصص سئو وردپرس در ابتدا سایت شما را آنالیز می‌کند، از ابزارهای تجزیه و تحلیل استفاده می‌کند تا بتواند به اطلاعات کاملی از سایت دست پیدا کند. رسیدگی به وضعیت بهینه سازی سایت کار یک متخصص است و شما باید یک متخصص برای بهینه سازی سایت خود استخدام کنید، یا اینکه از آموزش‌های رایگان سایت میموس استفاده کنید تا با اصول سئو کاملا آشنا شوید.


وقتی به مسئله سئو وردپرس دقیق نگاه می‌کنیم می‌بینیم از این نظر، این سیستم مدیریت محتوا دقیقا برای موتور جستجوی گوگل و همینطور بینگ توسعه یافته است. به شخصه وقتی از توانایی‌های وردپرس برای بهینه سازی سایت صحبت می‌کنم، میبینم وردپرس توانایی زیادی در سئوی درون سایت دارد و این به مدیر سایت مربوط است که تا چه حد می‌تواند سایت خودش را بهینه سازی کند.


آموزش‌های زیادی برای سئوی سایت وردپرسی وجود دارد، و هزاران ابزار برای وردپرس وجود دارند که ما در فهرست بزرگ ابزار سئو وردپرس آن را آماده کرده ایم تا شما بتوانید از هر کدام از آنها برای آنالیز سایت و بهینه سازی آن استفاده کنید.


سئو وردپرس با افزونه Yoast SEO نیازمند آموزش کامل تری بود که میخواهم در مقاله دیگری آن را کاملا برای شما توضیح دهم، البته باید توجه کنید که همواره آموزش‌های سئو در سایت میموس، دردستیار سئوی مانگو به صورت کامل تری ارائه خواهد شد.


اگر به دنبال یک سئو کار حرفه‌ای وردپرس هستید، ما به شما پیشنهاد میکنیم خودتان یا یکی از کارمندان شرکت خود را در پلتفرم مانگو آموزش دهید. مانگو به شما کمک می‌کند کارمندان خودتان را با سئو آشنا کنید و از تخصص هایشان در سازمان خود استفاده کنید.


امروز میخواهیم بهترین مقاله سئو برای وردپرس را به شما تقدیم کنیم. همیشه یکی از دغدغه‌های مدیر سایت اینست که به آموزش‌های صحیح سئو دسترسی داشته باشد تا بتواند سایت خودش را بهینه سازی کند. ما این آموزش را برای شما آماده کرده ایم. این آموزش سئو هم البته روی Yoast SEO نیز استوار است و بخش هایی از سئوی درون سایت را همیشه باید با یک افزونه سئو انجام دهید.


سئوی وردپرس

اساس سئوی وردپرس

آدرس ها URLs

بهینه سازی عنوان ها برای صفحه اول گوگل

بهینه سازی توضیح متا

بهینه سازی تصویر

نقشه های سایت XML

محصولات، محتوا و رسانه هایی مثل ویدیو

بهینه سازی قالب

پیوندهای ریزه میزه Breadcrumbs

بهینه سازی Cleanup کدهای سایت

افزایش سرعت سایت

درباره سایدبار Sidebar تجدید نظر کنید

سایت مپ های HTML

سئوی وردپرس پیشرفته

ویژگی تگ نوایندکس Noindex

غیر فعال کردن بایگانی های غیر ضروری

صفحه بندی کردن

تگ متعارف Canonical

یک سایت با معماری خاص برای افزایش رتبه و سئو

استفاده از برگه به جای پست

لینک سازی داخلی با لینک کردن مقاله های مرتبط

نسبت به برچسب های درون سایت سخت گیر نباشید

بهینه سازی نرخ تبدیل درون سایت

بهینه سازی کامنت ها و نظرات

چگونه کاری کنید که افراد کامنت بگذارند

با افرادی که کامنت می گذارند ارتباط و پیوند برقرار کنید

با افراد گفتگو و تبادل نظر کنید

سئو خارج از سایت (سئو خارجی)

دنبال کننده کاربرانی باشید که در سایت نظر می دهند

از تلگرام یا اینستاگرام استفاده کنید

وبلاگ های مرتبط را پیدا کنید و با آنها کار کنید

به سراغ آنالیز نتایج سایت بروید

وردپرس، زمانی که پای سئو به میان می‌آید بهترین سیستم مدیریت محتوایی است که از آن میتوان صحبت کرد. با این توصیفات ممکن است که گفته شود که گذاشتن وقت برای سئوی وردپرس اتلاف زمان است اما قطعا این گونه نیست. بهتر کردن وضعیت سئوی سایت و بهینه سازی آن از طریق کمک‌هایی که این مطلب ارائه می‌کند قطعا منجر به بالا بردن رتبه سایت و بدست آوردن بازدید‌های بیشتر و در کل سایتی بهتر خواهد شد. 

سئو وردپرس آموزش‌های زیادی در اینترنت دارد، ولی یک مدیر سایت باید مراقب باشد که مدیریت سئوی سایت یک پروسه مشکل و فرایندی دشوار است. شما نمیتوانید با استفاده از چند افزونه سئو و خواندن مقالاتی که در دیگر سایت‌ها وجود دارد سئو وردپرس را حرفه‌ای انجام دهید. در واقع افزایش سئو وردپرس نیاز به آموزش دارد و همانند هر کاری که روزانه در اطراف ما انجام می‌شود نیازمند متخصص است. در مانگو بسیاری از کاربران به متخصص حرفه‌ای سئو تبدیل می‌شوند. شما هم همین امروز ثبت نام کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.