قالب های فارسی وردپرس 6

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 6

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

آیا طراحی سایت و سئو را خودم می توانم انجام دهم یا نیاز به مشاور سئو دارم ؟

دنیای SEO پیچیده است، اما اکثر ملت به‌راحتی می‌توانند اصول اولیه انرا درک کنند. حتی داشتن مقدار کمی اطلاعات هم می‌تواند تفاوت ابهت برپایی کند. آموزش رایگان سئو (SEO) بر روی وب به‌طور گسترده‌ای در دسترس است، ازجمله همین راهنمایی در حال مطالعه هستید؛ و ترکیب این راهنما باکمی تمرین به‌خوبی شما را به یک کارآزموده سئو یک سایت وردپرس تبدیل می‌کند.

بسته به تعهد زمانی شما، تمایلتان برای یادگیری و پیچیدگی وب‌سایتتان، ممکن است که شما تصمیم بگیرید احتیاج به یک کارآزموده یا رایزن سئو برای بررسی به این موارد دارید یا نه؛ بنابراین عملکرد شرکت‌ها در استفاده از دوره آموزش سئو می‌تواند متفاوت باشد.  برخی از آن‌ها با تمرکز زیاد تخصصی روی آن پیشه می‌کنند، درحالی‌که سایرین تنها جنبه های کلی آن را را در نظر می گیرند.

در هر چهره شما با مطالعه همین تعلیم رایگان سئو تبدیل به  یک کارشناس سئو خواهید شد (پس دلشاد باشید)!



۵ . آموزش تصویری نکات عمومی سئو سایت وردپرس

قبل از هرچیز باید به این نکته اشاره کنیم که روش های بهینه سازی سایت وردپرس که در اینجا اشاره شده است تمامی آن ها توسط خودتان قابل اجرا است و شما با پیاده سازی آن ها در سایتتان قدم نخست بهینه سازی سایت موتورهای جستجو را سپریدن داده اید.



۵ . ۱ . بهترین روش ی آدرس گذاری وب سایت از عقیده سئو در گوگل


۵ . ۱ . ۱ . ساختار Permalink یا پیوندهای یکتا

اولین چیزی که باید تغییر دهید تغییر ساختار پیوند های یکتای وب سایتتان است. برای دسترسی به تنظیمات پیوند های یگانه کافی است به قسمت تنظیمات پنل کاربری وردپرس وارد شوید. حالت پیش فرض تنظیمات پیوندهای احد با id پست ذخیره شده است (?p=<postid>) ولی من ترجیح می دهم آن را روی نام پست یا داخل یک پوشه درونی مثلا تارنگار نوشتجات ذخیره شود (/post-name/).


تنظیمات پیوندهای یکتا سئو سایت


در سرنوشت پسینیان گزینه می توانید ساختار سفارشی ایجاد کنید و اگر خواستید نوشته های شما به چهره پیش فرض داخل یک فولدر همانند تارنگار اندوخته شوند کافی است از کد /%blog/%postname/  بهره‌گیری کنید.



۵ . ۱ . ۲ . استفاده از www  در مقابل عدم استفاده WWW

خب شما باید اندیشه کنید که می خواهید سایت شما چطور می خواهید به نمایش درآید, به عنوان مثال با www مانند   www.example.com  و یا ساده و بدون به کارگیری www مثل example.com . کافی است به تقدیر تنظیمات عمومی سایت بروید و در سرنوشت تنظیمات وارد قسمت عمومی شوید و حالتی که می خواهید به نمایش دربیاید وارد کنید.


سئو و بهینه سازی سایت با تنظیم آدرس


همچنین اگر خواستید تنظیمات را در گوگل وبمستر تولز نیز اتمام دهید کافی است وارد آدرس سایت آن شوید و پهنه ترجیحی را نظیم کنید برای پیدا کردن گستره ترجیحی یا preferred domain می توانید ان را در ذیل سرنوشت تنظیمات پیدا کنید.


سئو سایت وردپرس

و می توانید تنظیمات را به صورت ذیل تغییر دهید.


 تعلیم کامل سئو سایت ادرس گوگل سرچ کنسول


۵ . ۱ . ۳ . واژه ها توقف

آخرین چیزی که شما در باره پیوندهای احد برای درمان سئو سایت وردپرس انجام دهید، این است که واژه ها توقفی را از ادرس سایت حذف کنید. کلماتی همانند “از” , “و” و در حالت انگلیسی همانند “A”، and “” و غیره . در نسخه های ۱٫۱٫۶ و بالاتر افزونه یاست سئو به چهره قبل فرض این کار صورت می گیرد. و آدرس های شما از حالت زشتی به چهره ساده تبدیل می شود.

البته باید دقت داشته باشید اگر آدرس های قبلی شما با کلمات زاید تنظیم شده و شما با آن آدرس لینک گرفتن کرده اید بهتر است با استفاده از ریدارکت آن ها را به آدرس اصلی تان هدایت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.