قالب های فارسی وردپرس 6

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 6

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

معماری جدید سیسکو DNA

معرفی یک دوره جدید در شبکه با شبکه های مبتنی بر هدف:

تفاوت شبکه مبتنی بر هدف با دیگر شبکه ها در توجه مداوم و همچنین سادگی در فهم نیاز های کاربران می باشد به طوری که با دانستن این نیازها به راحتی آنها را به اجرا در می آورند. از طرفی دیگر تفاوت این شبکه ها در این است که، در حالت عادی می بایست هزاران دستور را به صورت دستی اعمال نماییم اما در این شبکه ها تمام دستورات به صورت اتوماتیک اجرا می شوند و باعث تمرکز بیشتر مدیران بر روی هدف ها سازمان می شود.

معماری شبکه دیجیتال سیسکو (DNA سیسکو) مانند پلی جهت رسیدن تیم شما به یک شبکه مبتنی بر هدف می باشد. این یک معماری open، expandable، software-driven است که عملیات شبکه شرکت شما را سریعتر و ساده تر می کند و این در حالی است که سبب کاهش هزینه ها و کاهش خطر در شبکه می گردد. این تنها  شرکت سیسکو است که می تواند شبکه ای با هوش عمیق و امنیت یکپارچه و یک سیستم اتوماسیون در تمام شبکه را در مقیاس بزرگ، ارائه نماید. DNA سیسکو زمان کارهای تکراری و زمان بر هنگام پیکربندی شبکه را کاهش داده به همین دلیل یک مسئول IT می تواند بر نوآوری های مورد نیاز کسب و کار خود تمرکز کند.

قابلیت اطمینان و سیستم اتوماسیون DNA سیسکو بر روی یک کنترل کننده شبکه مبتنی بر نرم افزار (SDN)، تجزیه و تحلیل متنی غنی، مجازی سازی شبکه و مقیاس پذیری وسیع Cloud ساخته شده است. این دوران کاملا جدیدی از شبکه است

بیشتر روترها، سوئیچ ها و سیستم های انتقال بی سیم، امروزه از Cisco DNA و یا نرم افزار های به روز رسانی شده استفاده می کنند. این در حالی است که با دریافت اشتراک نرم افزار های جدید می توانید از Cisco DNA Premier، Cisco DNA Advantage و Cisco DNA Essentials استفاده نمایید و از نوآوری های جدیدی که از طریق این نرم افزار ها فعال شده اند بهره مند شوید.

مزایا:

  • دستیابی به چابکی بیشتر در کسب و کار با ارائه خدمات سریع تر شبکه
  • کاهش هزینه های نصب و نگهداری و همچنین کاهش زمان عیب یابی در شبکه
  • کاهش ریسک با تشخیص سریعتر تهدید
  • نوآوری بهتر با ارائه تجربیات متمایز از طریق بینش های متفاوت
  • کاهش هزینه های سرمایه گذاری با قابلیت انتقال مجوز و دسترسی و انتقال آن به نوآوری های در حال پیشرفت
  • پردازش اطلاعات را ساده کرده و تجربیات برنامه را با API های باز پلتفرم، SDK ها و آداپتورها بهبود می بخشد.

چرا یک شبکه مبتنی بر هدف را انتخاب می کنیم؟

چگونه یک شبکه مبتنی بر هدف به شما در کسب و کار کمک می کند؟

این معماری به طور مداوم شبکه را با نیازهای سازمانی تطبیق داده و نظارت بر شبکه، پردازش خودکار و محافظت در برابر تهدیدات را ارائه می نماید. به عنوان مثال، کلیه عملکردهای کاربران در شبکه توسط تجهیزات ثبت و ضبط شده و خود را با آن نیازها سازگار می کنند. و، به طور خودکار سیاست های دسترسی بین کاربران، برنامه ها و دستگاه ها را به طور مرتب در هر نقطه از شبکه اعمال می کند. این شبکه ها نیازهای عملیاتی را درک کرده و به طور مداوم تصاویر و تکه های نرم افزار طلایی را اعمال می کنند.

آنچه که همه اینها را ممکن می سازد، یک تحول اساسی در نحوه ساخت و اجرای شبکه ها است:

  • مدلهای مبتنی بر سخت افزار که به سیستم عامل های باز، برنامه ریزی شده و پلت فرم های نرم افزار محور که با دیگر برنامه ها مانند سیستم ها و حوزه های فراتر از شبکه ادغام می شوند، راه می دهند.
  •  مدیریت رابط خط فرمان تکراری به طور دستی وارد می شود و  به طور خودکار توسط اتوماسیون مبتنی بر سیاست جایگزین می شود.
  • امنیت مبتنی بر محدوده ایجاد شده در این سیستم سبب شده است که این قابلیت از لبه (edge ) شبکه تا ابر شبکه cloud را مورد \شتیبانی قرار دهد.
  • قابلیت مانیتورینگ و پشتیبانی شبکه به صورت ساده برای کاربران و دستگاه ها و برنامه ها و اجزا شبکه در تمام نقاط شبکه.

سیسکو DNA تمام این تغییرات را منعکس می کند. با استفاده از این معماری، کسب و کار و فناوری اطلاعات می توانند به مراتب پیچیده تر و سریعتر و هوشمندانه تر به شرایط کسب و کار پاسخ دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.