قالب های فارسی وردپرس 6

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 6

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

شما شریک زندگی ایده آل تان را پیدا کرده اید
 
مهمترین چیز در ازدواج، پیدا کردن یک شریک زندگی ایده آل است. قبل از آنکه به فکر چیزهای دیگری باشید، باید بدانید که آیا فردی که در مقابل شما قرار دارد، همان آدمی است که دوست دارید یک عمر کنارش زندگی کنید؟ شاید فکر کردن به مراسم عروسی و خرید جهیزیه و خانه برایتان رویایی باشد اما همه آنها در کوتاه مدت تمام می شوند و آنچه برای شما می ماند، شریک زندگی تان است. بنابراین لازم است که در مورد حس قلب خود و احساس او نسبت به خودتان اطمینان حاصل کنید.
 
 اگر این نشانه ها را دارید، وقت ازدواج تان است!
 
خوشگذرانی های قبل دیگر شما را شاد نمی کنند
 
این بدان معنی نیست که افرد متاهل خوشگدرانی نمی کنند، بلکه منظور ما نوع خوشگذرانی است. اگر بیرون رفتن های هر روز با دوستان تان دیگر شما را مانند قبل شاد نمی کند، بدین معنی است که شما باید سبک زندگی تان را تغییر دهید. پس از ازدواج دیگر شما نمی توانید مانند گذشته هر شب بیرون بروید یا ساعت ها وقت تان را پای آینه و صرف آرایش و حاضر شدن کنید. دیر آمدن به خانه نیز دیگر معنایی نخواهد داشت. بلکه شما مسئولیت های بیشتری خواهید داشت که دست و پای شما را برای بسیاری از کارها می بندد. پس اگر حوصله تان از خوشگذرانی های دوران مجردی سر رفته، بهتر است که به ازدواج فکر کنید.
 
پس انداز دارید
 
این مورد یکی از مهمترین موارد برای ازدواج است. ازدواج کردن خرج دارد. اجاره خانه، خرج خورد و خوراک، بچه دار شدن... نیاز به پول دارد بنابراین شما باید قبل از ازدواج حتما مقداری از پول تان را پس انداز کنید زیرا هزینه های ازدواج غیر قابل پیش بینی ست و ممکن است که برایتان دردسرساز شود.
 
 اگر این نشانه ها را دارید، وقت ازدواج تان است!
 
شما شغلی مناسب دارید
 
همان قدر که داشتن پس انداز برای ازدواج مهم است، داشتن یک شغل مناسب نیز از ضروریات است، شغلی که به کمک آن بتوانید از پس هزینه های سنگین زندگی متاهلی برآیید. با داشتن یک شغل ایده آل، اعتماد به نفس شما نیز افزایش می یابد و قادرید برای ادامه مسیر زندگی تان برنامه ریزی کنید. کار شما باید انگیزه و اشتیاق تان باشد. اما اگر شغلی داشته باشید که با وجود سختی و ساعات کاری زیاد حقوق قابل توجهی دریافت نکنید، به مرور فرسودگی و ناامیدی به سراغ تان خواهد آمد که این امر بر زندگی مشترک تان نیز تاثیری منفی خواهد گذاشت. بنابراین اگر به فکر تشکیل خانواده هستید، به دنبال شغلی با درآمد قابل قبول باشید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.