قالب های فارسی وردپرس 6

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 6

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

بهینه سازی سایت فروشگاهی

سئو سایت فروشگاهی

هنگامی که صحبت از فروشگاه آنلاین و تجارت الکترونیک، به میانی می آید، راه کوتاهی یا آسانی برای جذب مشتریان نهفته و تبدیل آن ها به خریدار وجود ندارد. دوره مراجعت سرمایه در کسب و کارهای آنلاین نسبتا بسیار است. متقاعد کردن ملت به خرید از سایت فروشگاهی، مشکل است. در این مطلب سعی داریم با ارائه پنج راهکار، به بهینه سازی و سئو سایت فروشگاهی کمک کنیم:
سئو ( بهینه سازی سایت فروشگاهی برای موتورهای جستجو)

امروزه هر کسب و کاری به اهمیت موتورهای جستجو پی دستگیر است. سئوی خوب کمک می کند تا موتورهای جستجو مثل گوگل، سایت شما را در میانی شمار بیشماری وب سایت بیابند. اگر می خواهید سایت فروشگاهی تان در چند صفحه نخست گوگل نمایش داده شود، باید از محتوای مناسب و واژه ها کلیدی پیوسته به خوبی استفاده کنید. وقتی شما یک کلمه کلیدی پسندیده را برای سایت تان تعریف می کنید، گوگل شما را راحتتر پیدا می کند و به کاربران نشان می دهد. بعد سئو سایت فروشگاهی امریست ضروری.
استفاده از واژه بندی های رایج

شاید انگار کنید که کلمات “فروش” یا “تخفیف” برای مشتری جذاب است. شما اشتباه اندیشه می کنید زیرا عباراتی همانند “تضمین بها پایین” ، “تخفیف اخص فصل” ، ارسال رایگان” و… برای مشتری جذاب تر هستند. فلذا تلاش کنید از چنین عباراتی در طراحی سایت فروشگاهی تان استفاده کنید و آن ها را با رنگ متفاوت یا برجسته تر نمایش دهید تا مشتریان تان آن را آسان تر ببینند و تندتر تصمیم بگیرند. در امر آموزش سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی باید واژه ها کم و بیش به جستجوی مشتریان را بیابید و کاربرد نمایید. که در مبحث تعلیم تشخیص واژه کلیدی مناسب برای سئو سایت بیشتر در اینباره گفتگو کردیم.
طراحی سایت فروشگاهی

نیازی به گفتن نیست که طراحی سایت فروشگاهی، به تنهایی عامل تعیین کننده ای در جذب بازدیدکننده سایت است. طرح بندی صفحات سایت باید روشن و کاربرپسند باشد. از جملات و توضیحات اضافی و طولانی در سایت فروشگاهی پرهیز کنید زیرا ملت برای خرید کردن به سایت شما مراجعه کردند نه برای احضار مطلب. یعنی در حالی که توصیفاتی را برای هر فرآورده یا خدمت تان می نویسید، نیازی به نگارش یک رمان ندارید و می توانید از جملات کوتاهی و چند تصویر بهره‌گیری کنید. رنگ و فونت هایی را در طراحی سایت فروشگاهی برگزیدن کنید، که منعکس کننده ایده های کسب و کارتان باشد. سرعت لود سایت نیز از عوامل بسیار مهم در جذب مشتری است. شما تنها دو ثانیه فرصت دارید الی کسان را جذب کنید. پس از آن، به ازای هر ثانیه ای کی می گذرد، ۱۰ درصد از بازدیدکنندگان تان را از دست می دهید. بنابراین جای تعجب نیست که گوگل توجه اخص ای به سایت هایی که پایین یک ثانیه لود می شوند، دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.