اگر بخواهید فاکتورهای سئو را در ابعادی به گستره یک وبسایت بازرگانی پیادهسازی کنید، باید پروا داشته باشید که بهینهسازی وبسایتهای فروشگاهی بر بنیاد فاکتورهای قدیمی سئو کار زیاد پیچیده و معضل است چراکه بهینهسازی تک تک محصولات بهصورت جداگانه کار مشکل و زمانبر است.
بهغیراز سوژه زمان، سئو سایتهای فروشگاهی به طریق سنتی موانع دیگری نیز دارد که باید موردتوجه پیمان گیرند. بهعنوانمثال، بودجهای که رباتهای گوگل برای هر سایت در نظر میگیرند میزان محدودی است. این مورد در وبسایتهایی با صفحات ناچیز جستار مهمی بهحساب نمیآید و این نوع سایتها معمولاً بهطور کامل بررسی میشوند اما در باره سایتهای فروشگاهی و سایتهایی با شمار صفحات زیاد اینگونه نیست. برای اینکه بتوانید سئوی ecommerce خود را بهبود ببخشید باید یکسری نکارت را رعایت کنید که در زیر به تعدادی از آنها اشاره می کنیم.
رعایت 3 نکته زیر در وبسایتهای فروشگاهی به شما کمک خواهد کرد که با افزایش میزان ترافیک ورودی درآمد بیشتری از وبسایت خود به دست آورید: